Ik ben opzoek naar een gezichtszonnebrand die niet zwaar is en mijn huid laat ademen. Ik heb er al een hoop geprobeerd van nivea, drogist eigenmerk etc. maar ze hebben allemaal hetzelfde resultaat, het legt een laagje op mijn huid die niet intrekt. Hierdoor kan ik gewoon op de bank zitten en zit te zweten, laat staan als ik ook echt ga bewegen.
Ik volg. Ik heb dezelfde ervaring, ook met duurdere creme’s die claimen niet vet te zijn. Ook merk ik dat mijn huid heel droog word ervan. Dus goede tips welkom
Tabbladen
Geplaatst: Vandaag, 12:10
Ik vind deze heel fijn
Deze voelt als een dagcrème
sevenofnine
Geplaatst: Vandaag, 12:13
https://koreanskincare.nl/products/cosr ... -sun-cream Ik heb deze al een paar keer gekocht. Maar ik gebruik regelmatig Koreaanse skincare en hun zonnebrand is echt aan te raden. Ik fiets en zweet vaak met zonnecreme op, deze prikt niet in je ogen. Ik smeer ook over mijn oogleden, dat kan met nivea, vichy, shiseido, etc echt niet.
Tot heden enkel geprobeerd als het niet mega zonnig is. Dus ik moet nog even hoe hij zich dan houdt. Maar het trekt snel in en je voelt het daarna niet meer zitten. Ik heb snel dat het aanvoelt als een laagje op je huid
Hier ook nog een trouwe gebruiker van bovengenoemde Beauty of Joseon! Fijnste die ik ooit hebt gehad, smeert en voelt heel fijn, geen witte waas en sluit niet af. Ennnn super betaalbaar!
Puchje
Geplaatst: Vandaag, 13:35
Ik ben echt groot fan van deze: Garnier Vitamin C Daily UV Brightening Fluid Glow SPF 50+
Je huid krijgt echt een mooie gloed em hij is SPf50. Deze gebruik ik voor mijn gezicht.
En voor mijn lijf gebruik ik die van de DM, de Sensitive, sluit niet af, laat geen laagje achter.
Ik gebruik de oil control van Eucerin. Juist omdat ik een vettige huid heb wil ik zonnebrand die echt intrekt en geen viezig laagje achterlaat. Deze werkt echt perfect hiervoor. Ik gebruik sowieso in de ochtend, maar als ik in de middag nog naar buiten ga doe ik dan er nog een laagje bovenop. Smeren en op pad. Kwartiertje later heb je niet meer door dat je wat hebt opgesmeerd.