Maar die oordoppen irriteren wel en ik zit nu weer met een knap pijnlijke gehoorgang ontsteking
Wil dus erg graag van de oordoppen af maar wèl geluid blokken...alleen dan d.m.v. iets dat buiten de gehoorgang blijft. Ik zie wel dingen als hoofdbanden met white noise en allerlei speakers enzo, maar daar zit ik eigenlijk ook niet op te wachten, dat er dan weer een apparaat bij nodig is, die houd ik liever buiten de slaapkamer....
Zou zo'n hoofdband (of iets soortgelijks) ook gewoon op zichzelf genoeg dempend werken om lekker mee in slaap te zakken, en 's nachts ook de hele nacht comfortabel blijven...? Ook als je toch wel wat uren op je zij slaapt...?
En dat het ook echt wel goed genoeg geluiden zoals snurken en zeurend gemauw-om-niks van de katten dempt zodat alles aanzienlijk minder doordringend binnenkomt...? Of zijn er nog andere alternatieven die hiervoor een oplossing zouden kunnen zijn waarbij er niets in je gehoorgang hoeft?
(zelfs speciale smeerolie (sleepzz spray) werkt niet altijd afdoende
En dan ademt het nog steeds niet natuurlijk... maar zal wellicht toch minder irriteren omdat het minder diep het oor in gaat....