Lang geleden dat ik een topic ben gestart, ben niet altijd even actief online
.Maar er is o.a. een hardloop topic, een topic voor de dames met spierballen, maar volgens mij nog geen hybride topic.
Het leek mij leuk om hier eens over te sparren en dieper op in te gaan, want ik deel deze hobby verder niet echt met iemand en dat vind ik wel eens jammer.
Ik vind het leuk en interessant hoe ik me fysiek en mentaal steeds verder kan uitdagen en verbeteren. Het is eigenlijk meer een levensstijl dan een hobby met gestructureerd en gebalanceerd eten, juiste voeding, veel trainen, goed slapen, mezelf dwingen ook te rusten
etc. Cardio altijd al wel gedaan, maar dat kan nog beter en de laatste 3 jaar ook actief met krachttraining. Maar nu ik helaas paardloos ben, heb ik me dus helemáál gevonden in een combinatie van kracht (best serieuze gewichten inmiddels) en cardio. Ik ben er zeker 5 dagen in de week mee bezig. Doe daarnaast ook heel graag pilates...en wandelen..en (race/spinning/MTB)fietsen..en zwemmen.. Ik vind eigenlijk alles leuk.
Maar goed, Hyrox is natuurlijk helemaal hip en ik ga binnenkort mijn eerste race ervaren en die is ook meteen solo, want ik kreeg dus niemand zover om mee te doen
. Super spannend dus. Ik kan nogal perfectionistisch zijn hierin, dus moet vooral niet vergeten te genieten. maar onder of rond de 90min zou de kers op de taart zijn. Volgens de halve simulatie zou het mogelijk moeten zijn, maar dat moet nog maar echt blijken natuurlijk.Zijn er meer mensen die dit doen of willen doen?
Misschien is het leuk om elkaar hier te inspireren, te motiveren, te verbeteren, tips, ervaringen en statistieken uit te wisselen?
Mijn nieuwe motto is: Lift more than runners & Run more than lifters.
!

mensen vinden me volgens mij gestoord maar ik vind het heerlijk. Koppie leeg maken, pure ontspanning en toch lekker gas geven.