Ik heb met name op mijn buik en bovenbenen wat huidoverschot, en twee zwangerschappen zullen op mijn buik ook niet bepaald meegeholpen hebben. Nou heb ik al een keer een les ruim 200 keer moeten touwtjespringen en afgelopen vrijdag deden we shuttle runs (heen en weer rennen tussen 2 markeringen).
Bij de krachtblokjes valt het mee, maar de cardioblokjes merk ik echt dat mijn huid meebeweegt met mij zeg maar. Dat voelt ten eerste fysiek niet fijn, maar ik vind het ook lastig dat een ander dat goed kan zien. Het voelt wat gênant als het allemaal zo meebeweegt.
Ik heb al zitten denken of ik er een correctiehemdje onder doe. Heb vandaag een sportbroek gekocht die wat meer steun geeft en wat strakker zit, dus het gaat met name om mijn buik nu. Maar zo'n correctiehemdje ademt natuurlijk niet echt.
Zijn er meer mensen die dit probleem herkennen? Misschien met lichtrijden, hardlopen? En wat doe je om je lichaam/huid een beetje steun te geven? Is er een product dat ik móét proberen? Het gaat dus niet om iets als een sportbeha, het gaat echt om de buik zelf.
Alvast over een operatie: ik ben nog bezig met afvallen en wil er ook graag nog eea af hebben, een operatie kan pas als je een jaar stabiel bent qua gewicht. En ook al zit het mezelf in de weg, het overschot is niet voldoende om alles vergoed te krijgen. Wellicht komt het nog, ooit, maar dat is nu niet van toepassing.
een beetje strak is en steun geeft.