Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ik heb er soms echt nog last van. marleen_usar schreef:Oh raar dat je gips kreeg want dat doen ze normaal niet vanwege de beweeglijkheid van je elleboog. Ook heel erg dat je verder geen info kreeg, ik kreeg gelijk hulp om de app te downloaden die over dit letsel gaat. Ik moet morgen beginnen met de oefeningen.
rien10 schreef:Mijn zoon heeft 4 weken geleden zijn elleboog gebroken en is meteen geopereerd. Hij verging van de pijn en kan nog bijna niks. Hij mag nu ongeveer 200 gram tillen met zijn gewonde arm.
Hij is weer bij ons in huis omdat hij echt niets kan.
Door zijn val was hij ook nog eens overal beurs en hij had zijn andere hand gekneusd. Over 6 tot 9 maanden mag het ijzerwerk eruit. Sinds een week heeft hij fysiotherapie en door die oefeningen wordt hij stilletjes aan ietsje mobieler.
marleen_usar schreef:Oh raar dat je gips kreeg want dat doen ze normaal niet vanwege de beweeglijkheid van je elleboog. Ook heel erg dat je verder geen info kreeg, ik kreeg gelijk hulp om de app te downloaden die over dit letsel gaat. Ik moet morgen beginnen met de oefeningen.
veneri schreef:Hier ook een een scheurtje in mijn radiuskop gehad na een val die ik opving met mijn hand. Heb er een week mee gelopen want volgens HA was het niet gebroken alleen gekneusd.gierde ondanks zware pijnstilling van de pijn, pas na die week foto's gemaakt en bleek toch een breukjes te zitten.
Heb ik het zh alleen een compressiekous gekregen en app met oefeningen en succes ermee.
Heb er best last van gehad.
Ontwikkelde een half jaar daarna helaas een frozen shoulder, ben ik nu nog steeds zoet mee (bijna 2 jaar na de breuk)
marleen_usar schreef:Een hond die achter een kat aan gaat en ik moest de riem los laten en toen viel ik op mijn rechter kant. Elleboog breuk was het oordeel van de arts,dinsdag mag de kous er af en hoef ik geen sling meer te dragen mits ik veel pijn heb. Ik moet dan ook gaan oefenen voor de beweeglijkheid zeg maar. Over 6 weken zou ik alles weer mogen doen gelukkig wordt mijn uitlaatservice nu over genomen. De pijn valt tegen dus ik hoop dat dat snel gaat af nemen. Duurde het bij jullie ook 6 weken of langer.

Ania schreef:marleen_usar schreef:Een hond die achter een kat aan gaat en ik moest de riem los laten en toen viel ik op mijn rechter kant. Elleboog breuk was het oordeel van de arts,dinsdag mag de kous er af en hoef ik geen sling meer te dragen mits ik veel pijn heb. Ik moet dan ook gaan oefenen voor de beweeglijkheid zeg maar. Over 6 weken zou ik alles weer mogen doen gelukkig wordt mijn uitlaatservice nu over genomen. De pijn valt tegen dus ik hoop dat dat snel gaat af nemen. Duurde het bij jullie ook 6 weken of langer.
Hier ook met hond uitlaten elleboog gebroken en uit de kom, onder narcose terug gezet en een week gips gehad. Daarna nog 5 weken een brace waarvan de eerste 3 een sling.
Ik heb 9 maanden ongeveer pijn gehad bij bewegen en het heeft een jaar geduurd voordat de pijn met het sporten eruit was. Tot op heden (3 jaar later) is de beweging minder in deze elleboog dan in de andere, maar eigenlijk geen pijn meer. Heel soms met weersveranderingen zeurt ie een beetje.
Ik had op de dag van de val zelf ontzettend veel pijn, maar vooral door het uit de kom zijn. Omdat ik bijna out ging van deze pijn ben ik met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht, en toen ik eenmaal pijnstilling had was alles weer oke
Nadat het terug in de kom zat was de pijn echt 95% minder.