Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ik heb er soms echt nog last van. marleen_usar schreef:Oh raar dat je gips kreeg want dat doen ze normaal niet vanwege de beweeglijkheid van je elleboog. Ook heel erg dat je verder geen info kreeg, ik kreeg gelijk hulp om de app te downloaden die over dit letsel gaat. Ik moet morgen beginnen met de oefeningen.
rien10 schreef:Mijn zoon heeft 4 weken geleden zijn elleboog gebroken en is meteen geopereerd. Hij verging van de pijn en kan nog bijna niks. Hij mag nu ongeveer 200 gram tillen met zijn gewonde arm.
Hij is weer bij ons in huis omdat hij echt niets kan.
Door zijn val was hij ook nog eens overal beurs en hij had zijn andere hand gekneusd. Over 6 tot 9 maanden mag het ijzerwerk eruit. Sinds een week heeft hij fysiotherapie en door die oefeningen wordt hij stilletjes aan ietsje mobieler.
marleen_usar schreef:Oh raar dat je gips kreeg want dat doen ze normaal niet vanwege de beweeglijkheid van je elleboog. Ook heel erg dat je verder geen info kreeg, ik kreeg gelijk hulp om de app te downloaden die over dit letsel gaat. Ik moet morgen beginnen met de oefeningen.