Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Omarm dat je deze fase mag halen. (Zeker als je niet aan de botox oid wil)
. Ik kan mijn voorhoofd en wenkbrauwen nog gewoon bewegen, dat was ook wel een eis van me met het intakegesprek, en vrienden wisten tot voor kort (toen ik het zei en liet zien) niet eens dat ik het liet doen. Best besteedde 165€ per halfjaar ever
.0 CobCowgirl schreef:Ik doe ook idd het zogenaamde baby-botox, dus echt minimale hoeveelheid waardoor je gewoon je mimiek blijft behouden. Je ziet er gewoon net wat meer ontspannen en uitgeruster uit. Hier in mijn omgeving heeft ook nooit iemand het door.
Yv_ schreef:Cremes en dingen werken volgens mij alleen bij langdurig gebruik en de werking valt in het niets met een prikje. Misschien als je er heel vroeg mee begint dat je de slijtage tegengaat, maar als je al een fronsrimpel hebt, gaat niets buiten prikjes of operaties het meer echt glad krijgen.
Hyalaronzuur fillers helpen wel, maar zijn volgens mij een beetje dweilen met de kraan open, omdat de spieren die die rimpel veroorzaken nog steeds hun werk doen en de filler alleen tijdelijk opvult. En volgens mij is dat ook niet heel goedkoop. Mijn nichtje heeft het een keer gedaan, maar is overgestapt op botox.
Hier ook zwaar fan van botox. Ik had echt wel een flinke snee en kreeg zo vaak te horen of ik weer boos of sjaggo was. Uiteindelijk knoop doorgehakt en botox laten zetten, want was die opmerkingen wel een keertje zat. Scheet in mn broek, maar het is me het zo waard. Doe het nu zo'n 2,5 jaar denk ik. Krijg minimaal, drie stipjes, 3 prikjes en we zien elkaar 5-6 maanden later weer. Ik kan mijn voorhoofd en wenkbrauwen nog gewoon bewegen, dat was ook wel een eis van me met het intakegesprek, en vrienden wisten tot voor kort (toen ik het zei en liet zien) niet eens dat ik het liet doen. Best besteedde 165€ per halfjaar ever
.0
Azmay schreef:Yv_ schreef:Cremes en dingen werken volgens mij alleen bij langdurig gebruik en de werking valt in het niets met een prikje. Misschien als je er heel vroeg mee begint dat je de slijtage tegengaat, maar als je al een fronsrimpel hebt, gaat niets buiten prikjes of operaties het meer echt glad krijgen.
Hyalaronzuur fillers helpen wel, maar zijn volgens mij een beetje dweilen met de kraan open, omdat de spieren die die rimpel veroorzaken nog steeds hun werk doen en de filler alleen tijdelijk opvult. En volgens mij is dat ook niet heel goedkoop. Mijn nichtje heeft het een keer gedaan, maar is overgestapt op botox.
Hier ook zwaar fan van botox. Ik had echt wel een flinke snee en kreeg zo vaak te horen of ik weer boos of sjaggo was. Uiteindelijk knoop doorgehakt en botox laten zetten, want was die opmerkingen wel een keertje zat. Scheet in mn broek, maar het is me het zo waard. Doe het nu zo'n 2,5 jaar denk ik. Krijg minimaal, drie stipjes, 3 prikjes en we zien elkaar 5-6 maanden later weer. Ik kan mijn voorhoofd en wenkbrauwen nog gewoon bewegen, dat was ook wel een eis van me met het intakegesprek, en vrienden wisten tot voor kort (toen ik het zei en liet zien) niet eens dat ik het liet doen. Best besteedde 165€ per halfjaar ever
.0
Maar je vrienden wisten het niet, maar het was ook niet opgevallen dat je ineens geen diepe lijn meer had?
. Ik ben misschien een kwartier aan tijd kwijt. Dat is een minuut stipjes en prikjes zetten en de rest van de tijd is het algemeen geklep. Ben zelfs 1x in mijn lunchpauze geweest
.belle_boef schreef:CobCowgirl schreef:Ik doe ook idd het zogenaamde baby-botox, dus echt minimale hoeveelheid waardoor je gewoon je mimiek blijft behouden. Je ziet er gewoon net wat meer ontspannen en uitgeruster uit. Hier in mijn omgeving heeft ook nooit iemand het door.
Merk je ook fysiek er wat van naast dat het er alleen voor het oog zo uitziet?
Popstra schreef:belle_boef schreef:
Merk je ook fysiek er wat van naast dat het er alleen voor het oog zo uitziet?
Ja het voelt meer ontspannen rond je ogen
Benzz schreef:hoogendroog schreef:Acceptatie. Je wordt ouder, soit.
En hoefijn is het, dat dat tegenwoordig niet meer hoeft.