Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
het is alleen wel een investering en als je er daarna niks mee doet is dat toch zonde zou ik denken. Dat geld kan je dan beter steken in andere mooie reizen.
. 
Myfairytale schreef:Je mag wel de openbare weg op, maar je moet wel eerst voertuigbeheersing halen voordat je op de weg examen mag doen.
Wel fijn dat je zoveel daar al kunt lenen, ik heb daar zelf toen niet voor gekozen, maar voor zo'n proeflesje begrijp ik dat helemaal! Ben benieuwd wat je er van gaat vinden.
de tweede les met 30 graden en windkracht 6 over de dijk. Ondanks ruime brommerervaring had ik mijn handen vol om de weinige kilos op de weg te houden bij vrachtwagens die van de andere kant afkwamen. Wel leerzaam
Brainless schreef:Myfairytale schreef:Je mag wel de openbare weg op, maar je moet wel eerst voertuigbeheersing halen voordat je op de weg examen mag doen.
Wel fijn dat je zoveel daar al kunt lenen, ik heb daar zelf toen niet voor gekozen, maar voor zo'n proeflesje begrijp ik dat helemaal! Ben benieuwd wat je er van gaat vinden.
Je mag pas op de weg lessen als je je voertuigbeheersing hebt behaald.
Brainless schreef:Myfairytale schreef:Je mag wel de openbare weg op, maar je moet wel eerst voertuigbeheersing halen voordat je op de weg examen mag doen.
Je mag pas op de weg lessen als je je voertuigbeheersing hebt behaald.