Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Angstig01 schreef:Wat mij ook erg dwarszit is dat ik een intelligent mens ben en toch niet in staat dit zelf op te lossen.
GDG schreef:Angstig01 schreef:Wat mij ook erg dwarszit is dat ik een intelligent mens ben en toch niet in staat dit zelf op te lossen.
Ach wat ben je toch ongelofelijk streng voor jezelf. Je hebt verschrikkelijk veel meegemaakt en al vanaf zo ontzettend jong, dat laat flinke sporen achter. Met hulp kun je daar hopelijk nog heel veel mee, maar die hulp heb je daar wel voor nodig en dan nog kost het veel tijd (en werk).
Volgens mij mag jij ontzettend trots zijn op wat jij allemaal gedaan hebt en waar jij gekomen bent. En mag je nu vooral veel liever gaan zijn voor jezelf en jezelf de tijd, ruimte en hulp gaan gunnen om nog een hoop te gaan verwerken.
Dat de ziekte van je man jou heel erg triggert snap ik volkomen trouwens. Kun jij het zelf ook echt plaatsen en stoppen met jezelf op je kop te geven dat je getriggerd wordt?
Angstig01 schreef:Bedankt voor al jullie lieve reacties. Ik stel dit enorm op prijs.
Petunia, wat je schrijft klinkt inderdaad heel erg logisch. Ik geloof ook echt wel dat ik hier weer uit ga komen maar ik voel me nu gewoon echt heel erg slecht.
Zojuist weer een mega paniek aanval. Mijn man gaf aan zich nog steeds niet goed te voelen. Hij is inmiddels 10 kilo afgevallen, dat komt ook omdat hij een tijdje niet lekker heeft kunnen eten. Hij gaat toch een onderzoek vragen. En direct gaat mijn brein weer aan de haal met dat verhaal. Meteen mega verdrietig, veel paniek en huilen. In mijn hoofd heeft hij de ernstigste ziekte. Ik weet dat stress de meest logische verklaring is. En ook een vriend van hem heeft het gehad, ook stress, ook dezelfde klachten en toch lijkt mijn brein daar niet aan te willen.
Net maar weer even oxazepam ingenomen om echt weer even met twee benen op aarde te landen.
Wat mij ook erg dwarszit is dat ik een intelligent mens ben en toch niet in staat dit zelf op te lossen. Het overvalt mij gewoon totaal.
Nogmaals bedankt meiden. Even praten lucht altijd wel even op.
Angstig01 schreef:Bedankt voor al jullie lieve reacties. Ik stel dit enorm op prijs.
Petunia, wat je schrijft klinkt inderdaad heel erg logisch. Ik geloof ook echt wel dat ik hier weer uit ga komen maar ik voel me nu gewoon echt heel erg slecht.
Zojuist weer een mega paniek aanval. Mijn man gaf aan zich nog steeds niet goed te voelen. Hij is inmiddels 10 kilo afgevallen, dat komt ook omdat hij een tijdje niet lekker heeft kunnen eten. Hij gaat toch een onderzoek vragen. En direct gaat mijn brein weer aan de haal met dat verhaal. Meteen mega verdrietig, veel paniek en huilen. In mijn hoofd heeft hij de ernstigste ziekte. Ik weet dat stress de meest logische verklaring is. En ook een vriend van hem heeft het gehad, ook stress, ook dezelfde klachten en toch lijkt mijn brein daar niet aan te willen.
Net maar weer even oxazepam ingenomen om echt weer even met twee benen op aarde te landen.
Wat mij ook erg dwarszit is dat ik een intelligent mens ben en toch niet in staat dit zelf op te lossen. Het overvalt mij gewoon totaal.
Nogmaals bedankt meiden. Even praten lucht altijd wel even op.