Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
BeFunny schreef:Dat is jong.
Niet teveel zorgen maken. Maar het is wel echt goed dat je naar de huisarts gaat. Zowel SansaS als ik hebben aan de lijve ondervonden dat het foute boel kan zijn maar meestal is het niks.
Little_Gift schreef:Een deukje is toch meestal niet gerelateerd aan kanker? Dat is toch eerder een knobbeltje, dus eigenlijk het tegenovergestelde...
Ik merk dat jij vaak dergelijke topics opent met een paniekvraag maar er dan verder niks meer mee gebeurt met die topics...
Is het een vaak voorkomende trend bij jou om je zorgen te maken over je gezondheid op allerlei vlak?
Anders kan ook daar zeker hulp bij geboden worden hé via de huisarts
Little_Gift schreef:Een deukje is toch meestal niet gerelateerd aan kanker? Dat is toch eerder een knobbeltje, dus eigenlijk het tegenovergestelde...
Ik merk dat jij vaak dergelijke topics opent met een paniekvraag maar er dan verder niks meer mee gebeurt met die topics...
Is het een vaak voorkomende trend bij jou om je zorgen te maken over je gezondheid op allerlei vlak?
Petrichor schreef:Little_Gift schreef:Een deukje is toch meestal niet gerelateerd aan kanker? Dat is toch eerder een knobbeltje, dus eigenlijk het tegenovergestelde...
Ik heb inderdaad heel vaak wat vooral op hormonaal gebied en daar word ik soms gek van, duidelijk antwoord krijg ik nooit en daarom vaak zoekende naar ervaringen van andere mensen.
Daarnaast heb ik ook best wel wat dingen mee gemaakt kwa gezondheid die voor veel mensen niks voorstellen maar bij mij opeens zo erg worden dat ik er mee in het ziekenhuis terecht kwam.
Ik had zelf ook gezocht en ondervonden dat een deuk zoals ik heb hoogstwaarschijnlijk niets ernstigs is, maar goed hij is toch behoorlijk een cm of 3 van onder naar boven dus dat wil ik wel even laten checken gezien er wel borstkanker in de familie zit.