Goede orthopeed Brabant (knie)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Ladyson

Goede orthopeed Brabant (knie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 08:06

Ik heb een doorverwijzing nodig naar de orthopeed, maar ik hoor altijd nogal wisselende verhalen over orthopeden en hun resultaten. Wie weet aanraders (of afraders)? Het gaat om de kruisbanden in mijn knie.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:30

Ik ben voor mijn heup bij het St. Anna in Geldrop geweest en daar heel tevreden over. Uiteindelijk via hun nog doorgestuurd naar Assen omdat zij zelf niks konden betekenen (Assen uiteindelijk ook niet, zeer vergevorderde artrose door heupdysplasie en nog te jong voor een heupprothese), maar ik ben er wel uitstekend en adequaat geholpen.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:32

Voor je kruisbanden met je bij ViaSana in Mill zijn. Die staa daar (goed) bekend om. Scoren op zorgkaart NL gemiddeld een 9.3

faunty

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:48

Dr van dijk bij bergman in breda !
Topper wbt kruisbanden en de juiste revalidatie zorg

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:38

Het is niet in Brabant, maar ik ben vorige zomer geopereerd door W.A. van der Wal in Ede in Ziekenhuis Gelderse Vallei. Ze hebben daar oa de afdeling SportsValley waar ze ook (top)sporters begeleiden/behandelen en hij heeft vorig jaar nog een erkening van NOC*NSF gehad.

Ik heb een nieuwe voorste kruisband gekregen en hij heeft m'n meniscus gehecht. Ik ben inmiddels 7 maanden post-OK maar tot nu toe loopt alles echt heel soepel. Ook mn fysio heeft al wel eens benoemd dat het echt heel vlot gaat. Nu zal dat natuurlijk niet alleen aan de orthopeed liggen maar ook aan hoe je lijf reageert. Maar ik ben iig heel tevreden.

Verder zijn er denk ik over elke dokter wel goede en slechte verhalen te vinden. Ik heb zelf jarenlang in het ziekenhuis gewerkt (waaronder ook een half jaar op orthopedie waarbij ik toevallig oa met bovenstaande arts heb samengewerkt) en het blijft toch mensenwerk. En daarbij reageert elk lichaam anders.

kiki1976

Re: Goede orthopeed Brabant (knie)

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:56

Weet niet of het nog steeds zo is, maar eerder was de Sint Maartenskliniek de kliniek op gebied van knieën.
Hebben verschillende vestigingen, al zijn ze voor jouw wel wat verwer uit de buurt.

Ken verschillende personen die vanuit de kop van NH daarheen zijn gegaan en goed zijn geholpen.

goldenarrow

Re: Goede orthopeed Brabant (knie)

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:33

Waar in Brabant zoek je ongeveer, want dat is natuurlijk best een groot zoekgebied. Ik ben zelf heel goed geholpen bij de Sint Maartenskliniek (hebben een poli in Boxmeer, nadeel is wel dat je voor sommige afspraken ook naar Nijmegen zal moeten) en ga voor mijn andere knie nu ook weer naar Sint Maartenskliniek. Herstel is ook heel soepel verlopen.

Verder heb ik inderdaad goede verhalen gehoord over ViaSana in Mill, maar daar heb ik zelf geen ervaring mee.