Smart ring

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nyaleti

Smart ring

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 11:01

Wie heeft er een Smart ring? En welke?
Een Oura ring van 400 euro gaat me echt te ver maar ik wil ook geen miskoop doen met een Chinese namaak van 80 euro.

Welke heb je en heb je het idee dat het accuraat is? Welke (bijzondere) functies heeft het?

germie

Re: Smart ring

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:48

Kun je niet beter gewoon een smartwatch kopen? Dan krijg je nog meer informatie en zijn vaak goedkoper.

Zonnehoed

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:03

Nog nooit van gehoord, ik heb denk ik weer iets gemist! :+
Ik lees wel even mee omdat ik heel benieuwd ben of veel mensen er een hebben en het nuttig vinden. :j

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 17:23

germie schreef:
Kun je niet beter gewoon een smartwatch kopen? Dan krijg je nog meer informatie en zijn vaak goedkoper.

Nee want ik wil geen horloge of een 2e telefoon.
Een ring geeft andere informatie. Slaap en hartslag is bijvoorbeeld meer accuraat.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:37

Nyaleti schreef:
germie schreef:

Nee want ik wil geen horloge of een 2e telefoon.
Een ring geeft andere informatie. Slaap en hartslag is bijvoorbeeld meer accuraat.

Meer accuraat weet ik niet. Want dat meet een horloge ook gewoon.

Maar het was dus een vraag, omdat ik iemand met zo'n ring ken en die heeft hem puur als gadget, maar uit z'n smartwatch haalt hij meer informatie. Een 2e telefoon is overigens niet nodig.
Maar de persoon die dus zo'n ring heeft, krijgt dus meer informatie van z'n smartwatch. Verder ontlopen de slaapanalyses elkaar niet veel. Maar je krijgt geen sportinfo e.d. wat je met een horloge wel krijgt.