Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Amber_anne schreef:Ik heb er eentje. Ik heb hem laten piercen bij een tattoo shop die ook piercings deed. Het ging netjes en snel.
Doet het pijn, ja. Doet het daarna ook nog pijn, ja. Ik kon tijdenlang niet op mijn zij slapen en moest opletten met dingen bij mijn oor.
Het heeft 9 manden geduurd voor hij helemaal genezen. Aan het einde heb ik het staafje verwisseld voor een swirl piercing en dat heeft de genezing wel veel geholpen omdat het uit zichzelf kon bewegen en het staafje kon dat niet.
Net als elke piercing moet je hem goed schoonhouden en verzorgen
Bellatrix schreef:Hier zitten nog meer gelijkgestemden: Kaatastrof @ [MWS] [Info] Piercings, deel 18!
Zou hem wel eens willen laten veranderen naar een ringetje (heb nu een stud). Nu draag ik gewoon mijn hoofdtelefoon en het irriteert me niet
beter kan je een tijdje oordoppen in doen. wat meerderen hier zeggen wel, het duurt echt een goed half jaar tot een jaar voordat het genezen is. Bij mij heb ik na een half jaar het staafje waarmee het gepierced was verwisseld voor een ander staafje met een kettinkje eraan, en geen problemen gehad.