Wandelbroek die wel past

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

lies_sparkle

Wandelbroek die wel past

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 15:32

Hoi bokkers,

Ik ben al een tijdje overal wandelbroeken aan het passen maar ik kan het maar niet vinden. Ik ben al bij allerlei outdoor winkels geweest en heb vanalles gepast.

Ik zoek een broek die wat hoger in de taille zit, ik heb verhoudingsgewijs lange benen, bovenbenen en heupen en een smalle taille. Ik zoek dus een ‘curved’ model in maat S of M.

Alle ‘curved’ types van merken als bijvoorbeeld Fjallraven heb ik geprobeerd maar dat past echt voor geen meter. Of mijn been past er niet in of ik zit op maat 40 en de broekband had de helft kleiner kunnen zijn.

Ik wil graag een broek van stugge stof, niet zo’n eentje met stretch, die heb ik nu ook van Hagglofs en dat vind ik echt vreselijk. Ik wil graag eentje die wat losser valt. Bijvoorbeeld de G-1000 stof van Fjallraven vind ik fijn.

Daarnaast graag waterdicht en met fijne zakken. Ik heb geen budget, als de broek maar fijn zit :D

Heeft iemand zo’n type broek liggen of weet in welke richting ik kan gaan zoeken?

Antheman

Re: Wandelbroek die wel past

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:58

sevenofnine

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:03

Ayacucho van A.S. Adventure heeft goeie wandelbroeken. Mijn favoriet was de 'forest', maar die lijkt niet in stock te zijn...

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:59

Ik zou meer in de jachtkledij zoeken zoals Deerhunter, Chevalier of Pirscher. Vooral die laatste heeft echt mooie kledij die ook goed zit voor dames.

Revolution race is mijn ervaring dat mijn benen te strak zaten en er in de bovenband nog iemand bij kon, ondanks dat ik niet erg curvy ben of stevig onderstel heb.

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 18:23

Revolution Race vond ik echt vreselijk :+
Stretch stof en dat wil ik nou juist niet, ik word daar helemaal zenuwachtig van haha.

& decathlon weet ik ook niet zo goed, het moet wel echt hufterproof zijn want ik zit regelmatig over stenen een berg op te klimmen :D

@Schuur_ dat is een goede tip, dank! Daar had ik nog helemaal niet aan gedacht!

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:27

Uhip misschien?

Taucha

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:49

Ik volg even mee voor de jachtkleding, met een kleine vraag erbij; zijn er ergens stenen winkels waar men deze verkoopt of is het echt alleen via internet te vinden/bestellen?

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:29

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:47

BanjerLief

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:59

lies_sparkle schreef:
Revolution Race vond ik echt vreselijk :+
Stretch stof en dat wil ik nou juist niet, ik word daar helemaal zenuwachtig van haha.

& decathlon weet ik ook niet zo goed, het moet wel echt hufterproof zijn want ik zit regelmatig over stenen een berg op te klimmen :D

@Schuur_ dat is een goede tip, dank! Daar had ik nog helemaal niet aan gedacht!

Ik ben heel erg fan van mooie outdoormerken, maar qua pasvorm van broeken lukt mij eigenlijk alleen helaas de Decathlon. Ik heb deze broek van de Decathlon in beide kleuren, en die hebben bij mij al heel wat klauteren over stenen en bomen overleefd (ik wil nog wel eens op m'n billen naar beneden gaan als ik iets spannend vind :+). De stof rond je heupen is wel stretch, maar op je billen en benen is wel stugger en kan dus wel tegen een stootje.

https://www.decathlon.nl/p/waterafstote ... 82m8853218

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:48

Taucha schreef:
Ik volg even mee voor de jachtkleding, met een kleine vraag erbij; zijn er ergens stenen winkels waar men deze verkoopt of is het echt alleen via internet te vinden/bestellen?

Brabants Jachthuis heeft wel een uitgebreid assortment voor dames. Andere winkels vallen vaak tegen in aanbod. In mei is er de Game Fair en dan kan je ook heel goed slagen!