Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Vind het wel een pittige deze ronde.
friezenfan2 schreef:Net beter van de griep.
En ik heb toch echt een week ziek thuis gezeten. Waar de eerste 4 dagen voornamelijk niets doen was. Mijn hele hoofd zat verstopt leek het wel.
En ik snap echt niet dat als je zo ziek bent dat je boodschappen gaat doen? Nu heb je toch zeker weer een paar mensen aangestoken en zo blijft deze griep maar doorrollen hé.
DuoPenotti schreef:Ik heb sinds gisteren keelpijn en die neemt alles behalve af.
Voel me wel een beetje, bleh, maar niet eens veel meer dan anders.
Maar ben wel benieuwd waar het heen gaat, of dit het begin is van griep. Hoop van niet.
germie schreef:Ik ken iemand die afgelopen weekend met spoed naar het ziekenhuis gegaan is, hoge koorts en uitval van een been. Ze dachten aan hersenvliesontsteking, maar was dus gewoon griep. Moet nu gewoon uitzieken thuis. Ik heb al van meer gehoord dat deze best heftig is.
Maar goed, ik kan er niet om thuisblijven of moeilijk gaan doen. Komt het dan komt het. Zo is het leven helaas. Net als met corona dus. Gewoon je ding blijven doen en hopen dat het je bespaard blijft.
Ik reis zo nu en dan wel met het ov, dus dat is dan de plek met de meeste kans om het op te lopen.
Als ik ziek zou worden, dan zou ik ook mijn boodschappen moeten doen. Ik ga ook niemand verwijten maken die ziek toch de deur uit moet, je kunt er gewoon niets aan doen.
germie schreef:Ivy, je weet soms niet dat je wat onder de leden hebt. Dus daar kun je niets aan doen dan.