Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

prugelpiet schreef:Hutcherson schreef:Ik heb de Oral B IO. Tandarts zegt dat dat de beste is en ze heeft m zelf ook. Zitten verschillende standen op en ik wissel zelden. Mn man heeft n philips met app dat je feedback krijgt op elke tand.
Oprecht nieuwsgierig: wat maakt deze beter dan de rest? Poetst het anders?
zit n beeldschermpje op. Maar verder heb ik geen klagen. Ik kreeg voorheen altijd van de tandarts te horen: je hebt dun glazuur... Maar dit heb ik nog nooit gehoord van mijn nieuwe tandarts maar die zeggen altijd dat ik een zeer mooi gebit heb.
Siers83 schreef:Ik heb ook een IO, de 5 geloof ik. Heeft geloof ik 4 of 5 standen, ik gebruik er 2. Een zachte voor de buitenkant van mijn tanden en kiezen die flink gevoelig zijn. En voor de rest gebruik ik de gewone stand. Ik kan het veranderen zonder te hoeven stoppen met poetsen.
Mijn mondhygiëniste gaf aan dat de IO op dit moment de beste zijn. Ze verwijderen het beste plak
Lalidan schreef:Hier Sonicare. Ik vind hem fijner en schoner poetsen dan oralB (inclusief veel minder herrie en overbodig getril), maar heb nooit een oralB io gehad, dus daarmee kan ik niet vergelijken. Ik ben alleen verschrikkelijk allergisch voor die naam: Hoezo is die tandenborstel in opleiding?
Lalidan schreef:Hier Sonicare. Ik vind hem fijner en schoner poetsen dan oralB (inclusief veel minder herrie en overbodig getril), maar heb nooit een oralB io gehad, dus daarmee kan ik niet vergelijken. Ik ben alleen verschrikkelijk allergisch voor die naam: Hoezo is die tandenborstel in opleiding?
_Karlijn schreef:Ik hoorde laatst van dit onderzoek waarbij is gebleken dat er eigenlijk geen verschil zit in elektrische tandenborstels, maar meer in poetsgedrag. Wellicht interessant dus ik dump het linkje hier even![]()
https://www.nporadio1.nl/nieuws/onderzo ... te-snufjes