Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
). Het heeft mijn model ook blijvend verprutst daardoor. Uiteindelijk ben ik geeindigd met +35 kilo blijvend erbij. Bloedsuikerspiegel loopt op. Maar zakt gelukkig ook weer na stoppen. Gebit naar zijn grootje met blijvende schade. Opgefokt en slapeloos tijdens gebruik. Vieze smaak, continue honger dan. Enorme afkick verschijnselen bij te vlot afbouwen tot aan beestjes zien lopen die er niet zijn en nachtmerries.
drie keer op rij is dat gelukt.
Opblazen als een ballon met vocht. De erste 20 kilo was er na stoppen ook weer rap af. 5 kilo bleef meestal gezellig plakken
Ik werd iedere dag gewogen ook. Dat was kennelijk protocol daar. Dag een was al een kleding maat meer en na de eerste keer 5 dagen ging ik van een xs naar een xxl. Ik reageer kennelijk nogal heftig op het spul het werkt ook echt heel erg goed. Maar wel met behoorlijke gevolgen. En heeft ook blijvende sporen achtergelaten wat betreft mijn model. Zo snel gewicht erbij en vanaf houdt geen vel bij
maar ja zonder was ik mogelijk nu deels nagenoeg blind geweest en flink extra beperkt in lopen en bewegen. Dus ik ben wel blij met het bestaan ervan
Bellatrix schreef:Ja, ik eet ook gezonder, geen chips/chocola of koekjes meer. En ik drink meer water.
En ik sport 3x per week.
Bellatrix schreef:De striae zie ik toevallig sinds een paar dagen! In mijn liezen.
Maar wow, zoveel aankomen in een paar dagen is absurd!
Jij hebt het ook over dat infuus (immunoglobuline), dat willen ze bij mij nou ook gaan doen.
Maar ook met heel forse bijwerkingen. Waren het maar striae alleen
mijn lijf ziet er uit alsof ik middels een maagverkleining 80 kilo ben afgevallen. En hindert me fysiek maar er kan helaas niks aan gedaan worden.
maar ja dat of me erg ellendig voelen. 
Bellatrix schreef:Ze hebben bij mij niet gesproken over Prednison via het infuus...