Op 29 jarige leeftijd… Ik voel mij eigenlijk nog iets te jong voor grijze haren maar boh, je doet er niet zoveel aan.
Wanneer hebben jullie je eerste zilveren lok gespot?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maar inmiddels ben ik ruim 57 jaar. Mijn mama was met 81 nog niet volledig wit. Zij was peper en zoutkleurig nog. mijn papa liep tegen de 65 en had niet veel kleur meer in zijn haren zitten
Naomi_Jortje schreef:Hier al rond een jaar of 23 de eerste grijze haren en nu met 31 zijn het er al een stuk meer. In het begin trok ik ze eruit want ik heb donkerbruin haar tegen zwart aan dus zo'n grijze haar viel nogal opInmiddels al jaren blonde highlights waardoor ze niet meer opvallen.
Naomi_Jortje schreef:Hier al rond een jaar of 23 de eerste grijze haren en nu met 31 zijn het er al een stuk meer. In het begin trok ik ze eruit want ik heb donkerbruin haar tegen zwart aan dus zo'n grijze haar viel nogal opInmiddels al jaren blonde highlights waardoor ze niet meer opvallen.

Marloez schreef:17De kapper ontdekte het en ik vond het wel grappig. Inmiddels aardig wat grijze haren (ben nu 36). Opzich geen problemen mee behalve dan dat de structuur nogal stug is en kortere haren daardoor rechtop uit mijn hoofd steken als een soort antennes.