Ik vermoed hier ook een burnout of overspannen.
Loop al een jaar met frozen shoulder, aanhoudende pijnklachten en slecht slapen daardoor.
Afgelopen 2 jaar zijn prive ook erg stressvol geweest, en ik heb al die tijd maar doorgewerkt.
Na een meningsverschil met mijn leidinggevende ben ik in mijn vakantie compleet ingestort.
Ik kon alleen maar huilen,piekeren en wakker liggen,sliep bijna niet meer.
Na de vakantie weer aan het werk gegaan vanuit huis. Leidinggevende gebeld en huilend met hr aan de tel gezeten dat ik er doorheen zat, gevraagd om uitleg en oke gesprek gehad,hoewel we het niet met elkaar eens waren,maar wel begrip voor elkaar hadden. Daarna nog 1,5 week gewerkt, dat voelde als maanden.
Ik kon niet meer.kon mijn pc niet meer aanzetten zo'n weerstand voelde ik. Ik slaap nauwelijks nog, ervaar meer en andere bijgekomen pijnklachten.heb uitstel/afstel gedrag wat niks voor mij is. Geen concentratie.geen energie.laad niet meer op en heb nergens meer plezier in.ben snel emotioneel en huil dan ook zomaar.
Morgen naar de huisarts. Heb de afspraak al 3x verzet omdat ik er als een berg tegenop zie.
Moet deze week ook naar de bedrijfsarts, maar de reis erheen wordt een probleem. Degene die mij zou brengen heeft momenteel zelf een blessure.
Zelf kan ik door mijn klachten geen autorijden en zelfs ov gaat eigenlijk niet.moet daarbij ook nog een heel stuk lopen.
Helaas mag BA niet afgezegd worden. Ik weet niet meer wat te doen.
Alles geeft mij stress,lig al dagen wakker over deze afspraken die staan.
Laatst bijgewerkt door veneri op Vandaag, 09:24, in het totaal 1 keer bewerkt