Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ellepel schreef:Wel interessant dit.
Heb je en site ofzo waar dat staat uitgelegd dat we meer moeten slikken?
Ik heb een schildklier aandoening waarbij ik meer vitamine D moet hebben,maar mij is verteld en op de site staat ook gewoon dat 10 microgram genoeg is?
Teveel kan toch ook schadelijk zijn dacht ik?
ApplePapple schreef:Interessant! Gaat dat bestellen in de VS makkelijk?
Dat is overigens ook de reden waarom ik bij die van Vitals uitkwam omdat die aan de maximale grens zat dus ik had gehoopt dat dat zou werken. Wellicht niet het product voor mij.
Bedankt voor alle tips verder!
ApplePapple schreef:Interessant! Gaat dat bestellen in de VS makkelijk?
Dat is overigens ook de reden waarom ik bij die van Vitals uitkwam omdat die aan de maximale grens zat dus ik had gehoopt dat dat zou werken. Wellicht niet het product voor mij.
Desty schreef:Dit inderdaad. En zelfs die in olievorm het liefst innemen tijdens een maaltijd met vetten.Wat bij mij bij vitamine D vooral uitmaakt is dat het in olie-pilvorm is. Niet de pressed poeder vorm. Vitamine D is vetoplosbaar en daarom makkelijker op te nemen als het opgelost is in olie. Ik merk daar persoonlijk verschil tussen.
Ik gebruik de 3000iu van Body&fitshop.
scrabbel schreef:ApplePapple schreef:Interessant! Gaat dat bestellen in de VS makkelijk?
Wat bedoel je met de maximale grens? Vitamine d kun je in hele hoge doseringen nemen. Zelf een stootkuur gehad van de huisarts. Je kunt rustig 7000 ie slikken.