Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Vanillia schreef:Afvallen is in theorie heel simpel; als je meer caloriëen verbrandt dan binnenkrijgt val je af. 2x in de week licht sporten compenseert bij lange na niet voor een slecht voedingspatroon.
Ik zou persoonlijk beginnen met het bijhouden van alles wat ze eet, dat is voor veel mensen echt een eye opener. Daarnaast is zo'n GLI-traject helemaal geen gekke optie, want afvallen begint in de basis écht met een ander voedingspatroon.
Vanillia schreef:Afvallen is in theorie heel simpel; als je meer caloriëen verbrandt dan binnenkrijgt val je af. 2x in de week licht sporten compenseert bij lange na niet voor een slecht voedingspatroon.
Ik zou persoonlijk beginnen met het bijhouden van alles wat ze eet, dat is voor veel mensen echt een eye opener. Daarnaast is zo'n GLI-traject helemaal geen gekke optie, want afvallen begint in de basis écht met een ander voedingspatroon.
daantjuhhh schreef:Vanillia schreef:Afvallen is in theorie heel simpel; als je meer caloriëen verbrandt dan binnenkrijgt val je af. 2x in de week licht sporten compenseert bij lange na niet voor een slecht voedingspatroon.
Dat zou betekenen dat als je meer eet dan nodig je ook aankomt.
Ik heb maanden geleefd op bijna 3500 calorieën.
Na 4 maand geen gram erbij en nog steeds 46 kilo.
Ik ben overal op getest en alles werkt prima bij mij.
Mijn schildklier werkt ook gewoon prima.
Als dat mogelijk is, dan geloof ik dat andersom ook mogelijk is.