Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
leintje_ schreef:Ik lees even mee. Ik heb geen tv-abonnement of Videoland, maar twijfel om tijdelijk Videoland af te sluiten om deze serie te kunnen zien.
Ik werk zelf in het AvL en blijf het een bijzonder instituut vinden en wil ook wel meer zien van de rest van het instituut.
Gisteren was de première, maar daar kon ik helaas niet bij zijn, omdat ik net deze week vakantie heb.
kosseh schreef:leintje_ schreef:Ik lees even mee. Ik heb geen tv-abonnement of Videoland, maar twijfel om tijdelijk Videoland af te sluiten om deze serie te kunnen zien.
Ik werk zelf in het AvL en blijf het een bijzonder instituut vinden en wil ook wel meer zien van de rest van het instituut.
Gisteren was de première, maar daar kon ik helaas niet bij zijn, omdat ik net deze week vakantie heb.
Hey collega!
Gister ook niet bij de première geweest, wel veel collega's er over gehoord vandaag. Ik ben ook nog even opzoek hoe ik het kan terug kijken, zonder tv/Videoland.
Benieuwd wie er allemaal naar voren komen in het programma, zie normaal alleen de afdelingen waar met straling gewerkt wordt.
miereneter schreef:Hier nog een collega. Ik kon ook niet naar de preview, was nog bezig op de afdeling. Er zitten een paar van mijn directe collega's in de film, dus hoop het ergens terug te kunnen zien.
Wat enorm fijn om te horen dat mensen het AvL als een warm bad ervaren. Daar doe ik het voor!
Sanano schreef:Mijn vriendin zit in deze serie ze heeft alvleesklier kanker en is uitbehandeld. Ze mag sinds februari mee doen aan een studie in het AVL. Het ging een tijdje goed maar ze heeft nu elke dingen die erbij komen en heeft nu al een paar weken geen kuur gehad.Ze ligt op moment weer in het AVL omdat ze een bacterie in het bloed heeft. Ik maak me dan ook erge zorgen om haar. Maar ik heb gewoon niet de mogelijkheid om vaak naar haar toe te gaan aangezien we aan de andere kant van het land wonen.Het is allemaal niet makkelijk.