Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Polly schreef:Ik ben in 2020 gestopt met journaal kijken en luisteren en dat bevalt meer dan uitstekend.
Echt grote berichten krijg ik echt wel mee maar ik hoef niet elke dag te vernemen wie er met wie oorlog aan het voeren is.
Ik scroll dagelijks langs de nos maar klik zelden iets aan.
Het geeft mij een heel stuk rust, van al dat verdriet en ellende word ik echt niet gelukkiger.
Polly schreef:Ik ben in 2020 gestopt met journaal kijken en luisteren en dat bevalt meer dan uitstekend.
Echt grote berichten krijg ik echt wel mee maar ik hoef niet elke dag te vernemen wie er met wie oorlog aan het voeren is.
Ik scroll dagelijks langs de nos maar klik zelden iets aan.
Het geeft mij een heel stuk rust, van al dat verdriet en ellende word ik echt niet gelukkiger.
marleen_usar schreef:Ik kan steeds minder tegen al het onrecht, moord, ellende enz. Leuk hooggevoelig zijn maar soms wordt het me gewoon te veel. Nu ben ik ziek en ik denk echt dat het komt omdat er overal ellende is. Ik moet het los laten maar iedere dag is er weer iets nieuws. Wie herkent dit ook?
Helaas lijkt dit zo dat te maken heeft dat dit meer aandacht krijgt in het nieuws . Wij kijken heel veel natuurfilms en dan zie je hoeveel mensen bezigwzijn om het goede te doen voor de aarde met haar dieren en mensen. Echt heel mooi om te zien. Et zijn zoveel goede mensen!Citaat:Er zijn gelukkig nog heel veel goede mensen, maar de kwade overschaduwen zeker.