Waarom? Omdat we geen 20 meer zijn en er hormonaal nogal wat gaat veranderen met alle gevolgen van dien.
En omdat ik het zelf fijn vind om fit en gezond te zijn en dit graag nog een tijd wil blijven (als me dat gegund is, want niet alles heb je in de hand).
Wat doen jullie om fit te blijven? Ik ben heel actief, kom veel buiten met de honden, loop 3x in de week hard, maar doe bijvoorbeeld geen krachttraining. Ik weet dat dit wel wijs is.
Hoe gaan jullie om met hormonale veranderingen? Slikken jullie supplementen ter ondersteuning? Wat deed/ doet de overgang met jullie? Ik zat vorig jaar in een vette burnout en heb toen bloed laten prikken om e.e.a. uit te sluiten. Ik heb toen meteen alle hormonen mee laten pakken, maar er was nog geen sprake van (beginnende) overgang. Ik geloof niet dat ik ernaar uit kijk als ik de verhalen hoor

Hoe verzorgen jullie de wat 'oudere' huid? Ik word nog steeds jonger geschat dan ik ben, maar laten we eerlijk zijn, ik heb ook rimpeltjes en wat 'oudersomdsvlekjes'. Ik smeer met een dagcreme voor de oudere huid, verder eigenlijk niet. Maar ik zou graag tips ontvangen voor een fijne foundation die niet op de huid ligt ofzo om net wat netter voor de dag te komen.
Ik ben benieuwd hoe julie omgaan met het feit dat je geen fitgirl 20'er meer bent en dat er dingen veranderen.
Leuk om wellicht wat te delen en uit te wisselen?
Edit; ik vergeet het hele mentale aspect erin mee te nemen.
Hoe zorgen jullie mentaal voor jezelf, hoe houd je de juiste balans tussen belasting en belastbaarheid en werkt dat ook?
Ik dacht echt een knettergoede balans te hebben en toch kreeg ik anderhalf jaar terug dus een burnout.
Wat is jullie 'me-time'?