Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Phrono schreef:Ik ben zelf echt enorm fan van Chantelle en Prima Donna. Zijn wel wat duurder, maar misschien bij bijvoorbeeld zalando lounge/in de sale voor jouw budget te vinden? Ik koop ze zelf ook wel via vinted nieuw want deze merken zijn erg consistent in maatvoering en pasvorm dat ik dat wel aandurf inmiddels en het zit ook vrijwel altijd goed.
_Christina schreef:Past de 75E qua cup wel en is dan alleen te strak rondom? Koop er een tussenstukje bij voor meer haakjes en klaar is de zoektocht? Of denk ik dan te makkelijk
xAurea schreef:SansaS schreef:Victoria secret
Zie nu dat er een paar bh’s zonder push up binnen budget zitten. Ga daar is naar kijken en hopen dat de D groot valt of de E klein.
miereneter schreef:Hier ook heel weinig bh's die goed zitten. Ik kwam uit bij Miss Mary of Sweden. Heeft mooie en echt héle comfortabele bh's. Ze vallen ietwat groot, dus in jouw geval zou ik voor de kleinste maat (80D) kiezen. Alleen online, dus je kunt ze niet passen. Dat vond ik ook een nadeel, maar je kunt ze wel terug sturen. Ik ben er erg blij mee.
Freya6 schreef:Famke C in Leeuwarden, hier krijg je echt goed advies en de juiste maat aangemeten, de bh’s kosten tussen 55 en 95. Misschien een optie dit eenmalig te doen en voortaan met de juiste maat verder te kunnen
https://famke-c.nl/veelgestelde-vragen/
office schreef:Ik koop steeds opnieuw deze Anita
https://www.ej.nl/sport-bh-anita-extrem ... gyNjM5MDg5.
Of de minimizer (Nina ) van Hunkemöller lekker stevig daar hou ik van.
raket schreef:Ik vind de non-padded van de Hema echt fijn.
De beetje degelijke modellen zitten echt fijn en ondersteunen goed.
Het zijn niet de mooiste, maar zitten heel fijn. En een goede beha doet veel voor je bovenkleding.
Voor het mooie koop ik dan wel duurdere.
miereneter schreef:Hier ook heel weinig bh's die goed zitten. Ik kwam uit bij Miss Mary of Sweden. Heeft mooie en echt héle comfortabele bh's. Ze vallen ietwat groot, dus in jouw geval zou ik voor de kleinste maat (80D) kiezen. Alleen online, dus je kunt ze niet passen. Dat vond ik ook een nadeel, maar je kunt ze wel terug sturen. Ik ben er erg blij mee.
Myrthee_ schreef:Ik vind zelf de BH's van Gossard heel fijn. De superbra winkels die eerder zijn genoemd hebben die ook. Dit zijn voor mij een van de weinige bh's die echt lekker zitten. De webwinkel heeft met enige regelmaat outletsales, waardoor je ze voor +- 30 euro kunt krijgen.
Freya vind ik ook sommige fijn van.