Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SansaS schreef:Je bent ook vrouwelijk met geen borsten, 1 borst of weinig borst
Het is belangrijk de juiste maat te dragen het klinkt niet alsof je dat hebt. Ga na een goeie speciaalzaak en laat je adviseren
Earth schreef:SansaS schreef:Je bent ook vrouwelijk met geen borsten, 1 borst of weinig borst
Het is belangrijk de juiste maat te dragen het klinkt niet alsof je dat hebt. Ga na een goeie speciaalzaak en laat je adviseren
Moah, ik heb sinds een jaar 2 cupmaten erbij (natuurlijk) en ik voel me toch vrouwelijker als ik daar wat meer rondingen hebDus ik snap het wel.
TS het is echt persoonlijk. Ik zou ook naar een winkel gaan om je te laten helpen en verschillende opties te proberen. Ik heb nu een prettige bh van Passionata die niet zweterig is en comfortabel zit. En ik heb voor het chillen thuis een katoenen(met heel iets elastaan) van Sloggi, dat is helemaal een feestje. Maar die kleed iets minder mooi af
x_Jeanine_x schreef:\Ik heb er nu 1 van Prima Donna waar ik in woon. Draag hem zo graag, knelt niet, zit mooi onder alles. En ik wil er nog een paar.
Een goede nummer 2 is Triumpf bij mij.
Earth schreef:SansaS schreef:Je bent ook vrouwelijk met geen borsten, 1 borst of weinig borst
Moah, ik heb sinds een jaar 2 cupmaten erbij (natuurlijk) en ik voel me toch vrouwelijker als ik daar wat meer rondingen hebDus ik snap het wel.
TS het is echt persoonlijk. Ik zou ook naar een winkel gaan om je te laten helpen en verschillende opties te proberen. Ik heb nu een prettige bh van Passionata die niet zweterig is en comfortabel zit. En ik heb voor het chillen thuis een katoenen(met heel iets elastaan) van Sloggi, dat is helemaal een feestje. Maar die kleed iets minder mooi af
SusanH schreef:Iets als soft revolt? Zie die wel eens voorbij komen op facebook.
IndianSu schreef:Sloggi zero feel of deze van Uniqlo:
https://www.uniqlo.com/eu-at/en/product ... ayCode=004
Ik ben ook heel gevoelig en dit zijn de enige bh's die ik nog trek. Evt kun je bij Sloggi de vullingen eruit halen als je ze te zweterig vindt.
x_Jeanine_x schreef:Je zou eventueel ook naar een speciaalzaak kunnen gaan die ook borstprothese en borstamputatie BH's verkopen. Dit zijn vaak zachtere stoffen.
Om terug te komen op mijn prima donna, er zit kan op, maar dit zit niet direct op mijn huid. Of ze beugel loos zijn durf ik niet te zeggen.