Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Taucha schreef:Vreemd dat de huisarts je niet doorgestuurd heeft of in ieder geval infomatie gegeven heeft over een podotherapeut?
Commerciele steunzooltjes passen niet veel mensen zomaar op. Het beste is deze aan je voeten te laten aanmeten.
In regio Leiden en Den Bosch heb ik nog wel wat tips. PB me maar indien gewenst.
SusanH schreef:De blauwe? Die heb ik ook.
Oscar schreef:Ik heb aan beide kanten hielspoor (gehad). Eerst de ene kant en toen het 'opgelost' was de andere aan de beurt.
Ik heb aan beide kanten Shockwave gehad. Aan de ene kant heeft het wat geholpen. Aan de andere kant niet. Daar heb ik uiteindelijk injecties voor gekregen (cortisonen).
Ben beide keren naar een podotherapeut geweest en heb 2 keer aangepaste zolen gekregen. Nou ja, gekregen...... a 175 euro per setje dan. De eerste keer kon ik er niet op lopen. Later na een andere podotherapeut geweest en nieuwe zolen gekocht, maar dat zat voor geen meter.
Het is fijn als er mensen zijn die er wel baat bij hebben, maar ik zou het persoonlijk niet aanraden. Voor mij was het weggegooid geld en een hoop bla-bla-bla.
Ik draag nu Skechers met daarin zooltjes van Mysole. Ik heb deze: https://www.google.com/search?client=fi ... sid=mosaic
Hevonen schreef:Ik heb ook aan beide voeten hielsporen. De orthopedisch schoenmaker vertelde mij dat het vooral komt doordat binnenzolen (dus onder de zool waarop je loopt en boven de zool die de vloer raakt) vaak niet uit één deel bestaan, maar een rasterverdeling etc hebben. Mijn favoriete schoenen bleken dat inderdaad te hebben. Heb ze moeten afdanken. daarna alleen op schoenen met massieve zolen gelopen en inlegzolen gekregen. Veel op blote voeten gelopen. Ik had het heel erg, op röntgenfoto's is het nog zichtbaar, maar heb er daarna eigenlijk nooit meer last van gehad.