Ik ben sinds kort verhuisd, maar ik voel me helemaal niet fijn in het nieuwe huis.
Even korte samenvatting;
Ik heb circa 5 jaar gewoond in een druk stadscentrum, in een kleine studio zonder balkon of tuin. Waar elke dag en nacht veel herrie was in de straat van studenten.. ik miste daar de rust en natuur. Ik heb al die 5 jaren gezocht naar iets anders maar kon niks vinden. Nu kwam ik via-via terecht bij een appartementje in een wijk buiten de stad (circa 25-30 minuten fietsen naar het centrum). Ik ben al wel wat bekend in deze wijk (een familielid had hier enkele jaren gewoond).
Maar goed, ik ben hier nu 2 weken en op zich staan er al een paar meubels en persoonlijke spullen, maar ik voel me alleen maar heel verdrietig en verloren. Ik mis voor mijn gevoel het stadscentrum en de bekende straatjes en dingetjes daar. Het voelt zelfs alsof ik mijn studio mis, al was het een stuk kleiner en lawaaierig. Maar mijn vrienden woonden daar ook op loopafstand en alles was dichtbij. Nu moet ik een half uur fietsen steeds voor een koffietentje of om vrienden te bezoeken.
Het voelt ergens echt belachelijk want ik ben niet naar een andere stad verhuisd, ik woon nog steeds best dichtbij de stad en ik heb gevonden wat ik zocht, rust en meer ruimte. Maar ik voel me sinds ik hier zit alleen maar ellendig

Heeft iemand anders dit ook ervaren na verhuizen? Specifiek vanaf een stadscentrum naar een rustigere wijk?
Ik ben gewoon bang dat het de verkeerde keuze was want ik heb hiervoor ook 6 jaar aan Woningnet punten opgegeven

Dankjullie wel.