Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
luuntje schreef:Wat een ellendig nieuws.
Ik wil jou en je familie heel veel sterkte wensen.
Woon je nog thuis?
Ik zou je hobby/paarden niet zomaar stoppen.
Jij hebt ook je ontspanning nodig.
Brittneyx schreef:mijn vader kreeg een psycholoog maar heeft er geen gebruik van gemaakt zover ik weet.Ik wil je heel veel sterkte wensen! Mijn stiefpapa heeft recent kanker gekregen en kreeg meteen een psycholoog toegewezen en mijn moeder ook! Misschien kun je hier eens naar informeren? Ik zou nog niet meteen alles overboord gooien! Als het echt moet kun je nog altijd stoppen met je hobby. Maar de steun die je krijgt van de paarden is ook super belangrijk
Art_Ificious schreef:Ik woon in België.
Hier worden behandelingen ook terug betaald. Maar mijn vader valt nu onder ziekte-uitkering , en dus een heel pak minder inkomen nu. Ze hebben echter financieel nog veel lasten.
HA is geen optie, is de beste vriendin van mijn moeder. Dus even privé iets vertellen is al geen optie daar. Vandaar dat ik zoveel emoties opkrop, ook veel dingen uit het verleden.
Art_Ificious schreef:Qua financiële kant weet ik al dat ze moeilijk gaan krijgen. Ik hoor de laatste dagen immers niets anders van mijn moeder. En dat stresseert mij natuurlijk ook. Het komt op mij ook over als (misschien onbedoelde) hinten dat ik zou moeten meehelpen. Maar ik heb buiten mijn paarden om ook nog andere kosten. Wil ook graag kunnen sparen voor als er met mijn dieren iets gebeurd, of met mezelf.
Art_Ificious schreef:HA is geen optie, is de beste vriendin van mijn moeder. Dus even privé iets vertellen is al geen optie daar. Vandaar dat ik zoveel emoties opkrop, ook veel dingen uit het verleden.