De 2e keer had ik zoveel pijn en moest ik zo erg hoesten dat ik niet kon slapen, dus codeïne meegekregen. (ook al wordt het niet meer voorgeschreven, mij helpt het gelukkig wel om even in slaap te vallen

2 weken terug ook weer keelontsteking en toen ook weer langs de huisarts geweest. Ik heb mijn keelamandelen nog maar zij dacht dat het daar niet aan lag. Ontstekingswaarden waren wel verhoogd maar toch besloten om het nog even aan te kijken met paracetamol. En toen nam het uiteindelijk later in de week ook af.
Maar ik heb dus inmiddels al 4/5 keer keelontsteking gehad en nu broeit de 5e al. Maar dit keer doet mijn keel alleen echt heel veel pijn. Geen hoesten, niet ziek voelen ofzo. Nu ben ik gisteren op een feestje geweest en veel gepraat en ook hard moeten praten. En nu is mijn idee dat het misschien door mijn manier van praten komt? Mijn ademhaling is namelijk ook niet goed. Tijdens het praten ben ik veel buiten adem. (Ik zing ook en dan gebruik ik mijn stem wel op de juiste manier

Maar kent iemand dit? Ik ga morgen sowieso weer contact opnemen met de huisarts voor een doorverwijzing naar de KNO arts. Daar heb ik al een strippenkaart voor mn neus en oren, dus keel kan er ook nog wel bij