Locatie snowboardles midden Nederland

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Klis

Locatie snowboardles midden Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-25 11:09

Hoi!

Ter voorbereiding op mijn eerste wintersport wil ik graag van tevoren een aantal lesjes volgen. Ik ben afgelopen winter een paar keer in Snowworld geweest, maar wil voordat ik op een echte berg sta, toch nog mijn basistechniek wat verbeteren.

Heeft iemand tips/ervaringen met snowboardlessen rondom Amersfoort? Ik wil er best een stukje voor reizen, maar liever niet meer dan 45 minuten.

Bienotje

Re: Locatie snowboardles midden Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-25 12:58

Ermelo zit een indoor ski band.

Unwritten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-25 13:04

Je kan kijken of Wolfskamer in Huizen, de skibaan in Soesterberg of Nieuwegein snowboardles aanbiedt :j

Dit zijn allemaal outdoor borstelbanen.

Anders indoor op de band. Zit er eentje op de Stuwdam in Amersfoort. Of Utrecht. Of Ermelo.

Houd er wel rekening mee: lang niet alle ( indoor ) sneeuwloze banen bieden snowboardlessen aan!

Klis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-25 08:31

Bedankt voor jullie reacties. Ik ben wel benieuwd of dit ook plekken zijn waar jullie zelf (goede) ervaring mee hebben? Op google vind ik bovenstaande ook, alleen lees ik wisselende reviews dus vind ik het lastig kiezen. Vandaar ook dit topic, zodat ik hopelijk wat persoonlijke ervaringen kan lezen :)

Unwritten

Re: Locatie snowboardles midden Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-25 09:00

Ik heb zelf alleen ervaring in Nieuwegein, maar dan op skis. Het is goed voor je techniek, maar ik vind de overgang naar sneeuw groot.

Ik train normaal 2 tot 3 keer per week (ski en board) in Snowworld.