Lichtroze lipstick lippenstift gezocht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Coentjuh

Lichtroze lipstick lippenstift gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-25 20:56

Ik heb nu al zo vaak gezocht in de Kruidvat, Etos, Hema.. naar lichtroze lippenstift. Niet te zalm/oranje/perzik! Ik vind het maar niet. Ik zoek trouwens ook geen lippenstift van 30 euro.

Ik heb pas een geweldige van Hema gekocht, alleen die is donkerder paarsroze. Ook mooi, en echt wel tevreden over de kwaliteit, maar qua kleur voor bruiloft net te donker denk ik. Helaas van Hema-merk geen lichtroze gezien.

Van L'Oreal Paris hebben ze kleurnr. 303 maar die is echt te olie-achtig en in de recensies las ik dat deze niet goed blijft zitten en afgeeft.

Zoiets qua kleur zou ik geweldig vinden. En dan mag het mat zijn (+ iets wat goed blijft zitten):

Afbeelding

Weet iemand een goede keuze/iemand ervaring?

Lay_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-25 21:09

Misschien te vinden bij een DA drogisterij?
Ik heb daar heel wat jaren geleden ooit eens zo'n kleur gehaald als wat jij zoekt.
Gewoon van hun eigen merk en daardoor ook niet zo duur.

Azmay

Re: Lichtroze lipstick lippenstift gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-25 21:11

Ik kan heel goed slagen bij de kiko milano, hebben ze ook lippenstift die niet do "droog" aan voelt :j

Enorm veel kleurtjes, dus dat zou goed moeten komen.

chazzie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-25 21:13

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-25 21:26

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-25 15:45

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-25 15:47

Azmay schreef:
Ik kan heel goed slagen bij de kiko milano, hebben ze ook lippenstift die niet do "droog" aan voelt :j

Enorm veel kleurtjes, dus dat zou goed moeten komen.

Ik heb jaren geleden precies de kleur van de foto bij de Kiko gekocht

Fijne lippenstift die lang bleef zitten

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-25 15:50

Ik zou langs gaan bij een mac store/Douglas. Dan kun je ze proberen en kijken welke het mooiste staat. Want vergis je niet, deze kleur staat niet iedereen. Maar bij Mac kun je ze uitproberen, dat vind ik zelf wel heel fijn!

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-25 15:52

Ik heb van Hema de 911, die heet pretty in pink. En dan in cream, maar hij is er ook in hoogglans. Niet helemaal de kleur op de foto in de OP maar in elk geval niet perzik. Ik heb ook wel meer lichtroze gezien in het schap, die ik noemde neigt iets meer naar bruinig.

Met de lippenstift van Hema (ik heb verschillende) vind ik wel dat ze er zo in de stift of op je hand geswatched heel anders uitzien dan op je lippen. Maar misschien ligt dat wel aan de kleur van mijn gezicht :+
Laatst bijgewerkt door Koper op 16-06-25 15:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-25 15:54

Koper schreef:
Ik heb van Hema de 911, die heet pretty in pink. En dan in cream, maar hij is er ook in hoogglans. Niet helemaal de kleur op de foto in de OP maar in elk geval niet perzik.

Met de lippenstift van Hema (ik heb verschillende) vind ik wel dat ze er zo in de stift of op je hand geswatched heel anders uitzien dan op je lippen. Maar misschien ligt dat wel aan de kleur van mijn gezicht :+

Het heeft heel erg te maken met de tint van je eigen lippen en inderdaad de kleur van je gezicht. Maar vooral de je eigen lipkleur is (logisch) van invloed. Dat zie je overigens minder bij lipsticks met meer pigment, zoals die van Mac.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-25 15:57

Earth schreef:
Het heeft heel erg te maken met de tint van je eigen lippen en inderdaad de kleur van je gezicht. Maar vooral de je eigen lipkleur is (logisch) van invloed. Dat zie je overigens minder bij lipsticks met meer pigment, zoals die van Mac.

Ja, mijn lippen worden er lichter mee terwijl de kleur zo in de stift ongeveer gelijk leek aan mijn mond. Ik zie er voor Britse begrippen heel trendy mee uit :Y) Het staat heel zomers, maar is wel even wennen.
Mijn lievelings is bruinrood. Maar die kan niet bij elke gelegenheid.

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-25 10:07

Bedankt allemaal, ik zal eens gaan zoeken! Hoeft juist niet te hoog glans achtig te zijn, mat blijft beter zitten. Bij hoogglans of olieachtige lipstick heeft mijn aanstaande man straks allemaal roze kusjes op zijn gezicht op de trouwfoto's :D