Ik merk dat ik zelf vooral naar een paar specifieke winkels ga als ik nieuwe kleren wil. Nu bedacht ik me, dat dat waarschijnlijk voor meerdere bokkers geldt. En wellicht kunnen we elkaar daarmee inspireren, voor als je een keer wat anders zoekt of bij je eigen winkels er niet uitkomt.
Mijn stijl is redelijk non-existent/basic haha, en de winkels waar ik vaak ga kijken zijn Zalando, H&M, ONLY en WE. Maison 265 wil ik zo nu en dan ook wel eens doen, daar hebben ze ook leuke merken die ik zelf niet zo vaak in de winkel tegenkom!
Wat zijn jouw favoriete (online dan wel fysieke) winkels die jouw go-to zijn bij nieuwe kleren?
Ik koop de laatste jaren eigenlijk vooral via Vinted Maar als ik echt iets nieuws nodig heb dan kijk ik meestal eerst bij C&A. Betaalbaar, redelijk basic kleding die overal wel bij past, en ik vind het fijn dat ze veel bio-katoen hebben. Vesten en jassen koop ik ook graag bij Welkoop, en daar heb ik ook eens een leuke trui gevonden. En de ANWB winkel, die heeft ook wel vaker van dat degelijke outdoor spul. Vroeger ging ik vaak naar Esprit, maar daar ben ik al heel lang niet geweest.
Ik ga voor kleding 2x per jaar naar de Takko. Spijkerbroeken haal ik daar vandaan. Basis shirtjes en vestjes. Maar ik koop ook bij Bonprix.
moonsparkle
Geplaatst: Gisteren, 12:42
Ik ben ook wel van de Tkmaxx. Het kan er wel erg druk zijn, maar echt merk/kwaliteit kleding voor een betaalbare prijs. Er zijn ook broeken voor mij, ik heb korte benen en vind bijna nergens mijn lengte behalve daar waarschijnlijk left over omdat veel mensen juist niet die maat hebben.
Ik bestel eigenlijk bijna nooit iets online omdat het dan vaak niet goed blijkt te zitten.
Verder de Bever voor outdoorkleding, C en A, Hema en King Loui. In andere winkels kom ik bijna niet omdat ik vaak ook gericht iets nodig heb en niet ben van het gewoon maar random winkelen.
Takko, soms h&m, only, vera model, JDY, laatst nog leuke shirts bij the Sting, maar soms ook wel eens ergens anders als het goed geprijst is ben wel van shoppen, kleding doe ik liever niet online kopen, ja soms vinted wel
Zalando (Zalando Lounge ook) en AboutYou. Af en toe ook Veepee.
Paris_
Geplaatst: Gisteren, 14:21
TheSting, CottonClub, Costes & Open32 vind ik leuke fysieke winkels. Als je niet perse iets zoekt; de outlet in Roermond. Kom ik soms met volle tassen thuis; soms met niks. Ben niet echt van de merken maar soms hangen er wel mooie items tussen. Online shop ik graag bij MostWanted en TheMusthaves, en bij zalando/aboutyou alleen als ik specifiek ergens naar opzoek ben want anders is het aanbod érg overweldigend
Vinted koop ik zo nu en dan ook, als ik iets specifieks heb gezien. Wel alleen nieuw. Of nieuw zonder kaartje.
Geplaatst: Gisteren, 15:52
Ik dacht door de titel dat het een algemeen topic zou zijn, maar het gaat specifiek over kleding begrijp ik?
IMANDRA
Geplaatst door de TopicStarter: Gisteren, 16:41
Shenavallie schreef:
Ik dacht door de titel dat het een algemeen topic zou zijn, maar het gaat specifiek over kleding begrijp ik?
Haha ja. Maar andere favoriete winkels zijn ook welkom hoor
Blacky94
Geplaatst: Gisteren, 16:46
Cottonclub en Only (en de voormalige Vero Moda/JDY oid? Weet eig niet eens of die nog bestaat) kom ik het meeste. Af en toe kom ik nog wel eens bij The Sting, maar sinds Cottonclub hun eigen winkels heeft kan ik daar het meeste naar m'n zin vinden. Ik bestel verder af en toe eens bij AboutYou of Zalando, maar vooral als ik het daar bijv. met korting en/of in mijn maat kan krijgen. Verder Topvintage, maar dat is een vrij specifieke stijl dus daar moet je van houden. Oh, en ANWB voor jassen.
De rest van m'n kleding komt vooral bij Hypostore of Ruitergoed vandaan
MyWishMax
Geplaatst: Gisteren, 16:47
IMANDRA schreef:
Oh TK Maxx heb ik wel eens gezien, is dat vergelijkbaar met Walmart / Target uit Amerika?
Nee, juist de TJ Maxx of andere zoals homegoods enzo maar dan ook met kleding. Waar ze partijen hebben van merken en dus per winkel en keer wisselend aanbod. Ik vind het leuk om te kijken, de ene keer kom ik met hele goede dingen thuis. Allemaal merkspullen voor bijna H&M prijzen, zoals calvin klein sneakers voor 45 euro. Maar de andere keer is er niks. Ook leuke tassen, merkparfum en make up, echt van alles en interieur spullen.
Kleding ga ik vooral veel naar Mango, only voor spijkerbroeken en online asos of zalando. Maar vooral vinted
TkMaxx en Peek & Cloppenburg zijn beide winkels waar ik vaak heenga als ik echt wat nodig heb. Om meer te funshoppen kijk ik vaak bij de Only en de H&M
Iemand dan nog de tip waar ik betaalbare skinny jeans voor lange benen kan scoren? Ik ben maar 1.70 met een maat S maar heb in verhouding lange benen dus bijna alles wat ik bestel is te kort