karuna schreef:Vaak verhuisd, steeds een andere huisarts, andere ziekenhuizen, steeds dossier meenemen. Maar de diagnoses zijn allemaal al heel oud. Valt verder ook weinig aan te doen dus een dokter daarvoor bezoeken in een ziekenhuis is al jaren geleden gestopt. Omdat het behalve veel energie en geld verder niks verbeterd aan de situatie of de kwaal.
Zoals gezegd ben ik vaak verhuisd en nog vaker van ziekenhuis en arts gewisseld.
Als je belangrijke diagnoses hebt, neem ik aan dat je daar toch echt wel contact over kan hebben met een arts.
Ik hoef ook bijna nooit naar mijn ene arts, maar kan wel terecht en 1x in de 5j sws controle. Omdat ik nu pas extra ben geweest, sta ik op de wachtlijst weer voor 2026, want dan ben ik aan de beurt voor een basis controle.
Zij heeft echt niet alles gekregen van vorige artsen. Maar ik ga naar de huisarts, die heeft versnipperd het een en ander, maar voor de rest gelooft hij mij gewoon.
Een keer controle of langs een arts kost toch niet zoveel geld en energie? Het is blijkbaar belangrijk en nu zit je dus met problemen die veel meer energie kosten.
En als een arts overlijdt, verdwijnen de gegevens van d epatiënten ook niet zomaar.