Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hutcherson schreef:De politie kan hier echt niks mee. Met staking ook vaak niet (kijk naar al die programmas op tv).
Als je iemand in je omgeving hebt die een indrukwekkende stem heeft, die altijd koel en diplomatiek kan blijven zonder zn bloeddruk te verhogen is dat toch prima?
Hutcherson schreef:De politie kan hier echt niks mee. Met staking ook vaak niet (kijk naar al die programmas op tv).
Als je iemand in je omgeving hebt die een indrukwekkende stem heeft, die altijd koel en diplomatiek kan blijven zonder zn bloeddruk te verhogen is dat toch prima?
Art_Ificious schreef:Klinkt of de tegenpartij geen (goede) verzekering heeft en daarom ontkent tegen de agent.
Als je verzekerd bent draai je toch niet zelf voor de kosten op maar komt de verzekering erin tussen? (muv de franchise)
Ik zou idd zoveel mogelijk bewijsstukken verzamelen. Misschien ook foto's maken van de auto in de staat waarin het nu bevind zodat elke nieuwe kras of deuk ook duidelijk aangetoond kan worden.
Popstra schreef:Art_Ificious schreef:Klinkt of de tegenpartij geen (goede) verzekering heeft en daarom ontkent tegen de agent.
Als je verzekerd bent draai je toch niet zelf voor de kosten op maar komt de verzekering erin tussen? (muv de franchise)
Ik zou idd zoveel mogelijk bewijsstukken verzamelen. Misschien ook foto's maken van de auto in de staat waarin het nu bevind zodat elke nieuwe kras of deuk ook duidelijk aangetoond kan worden.
Niet helemaal waar, het kost je je no claim en dus de korting op je verzekering
daantjuhhh schreef:rien10 schreef:En zeker de wijkagent inschakelen. Daar is hij voor.
Ja alleen wel lastig als die meneer niet daar vandaan komt.
Vraag mij af of je dan wat aan je wijkagent hebt.