Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gee schreef:Wat ook zal helpen is: vaak handen wassen en tussentijds niet aan je gezicht zitten. (dat laatste is makkelijk gezegd dan gedaan)
Bovenstaand zal alleen niet helpen bij rondvliegende virussen.
SnuitjeLove schreef:Goede tip van de handgel. Heb soms meerdere huisbezoeken achter elkaar en kom er dan niet altijd aan toe om handen te wassen. Maar een flesje handgel kan ik makkelijk mee nemen. Bestaan er ook doekjes die definfecterend zijn? Ik neem vaak speelgoed mee naar de kindjes wat altijd wel aangeraakt en/of over gehoest word of in de mond gestopt wordt. Dit probeer ik wel schoon te maken als ik weer terug kom, maar met een bak doekjes kan ik dit gelijk doen.
Daihyo schreef:Gee schreef:Wat ook zal helpen is: vaak handen wassen en tussentijds niet aan je gezicht zitten. (dat laatste is makkelijk gezegd dan gedaan)
Bovenstaand zal alleen niet helpen bij rondvliegende virussen.
Dit inderdaad. Plus desinfecterende handgel altijd meenemen en regelmatig ook je spullen (map, pennen, enz) desinfecteren. En zelf je weerstand op peil houden, desnoods met extra vitaminepillen en echinaforce.
SnuitjeLove schreef:Ja dat is vaak lastig, omdat ik bij de gezinnen thuis kom. Ik ga denk ik wel vragen aan ze of ze mij vooraf willen inlichten of de kinderen ziek zijn/verkouden.