Winkels/webshops met stevige badkleding

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mjetterd

Winkels/webshops met stevige badkleding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-25 13:20

Hallo :)

Enige tijd geleden heb ik een maagverkleining gehad. Zeer succesvol, ik ben 40 kg afgevallen. Het resultaat is wel dat alles wat meer is gaan hangen, en dan doel ik voornamelijk op buik en borsten.

Badkleding zoeken vind ik nu een uitdaging. Graag heb ik badkleding met beugel omdat dat echt nodig als ik het er leuk uit wil laten zien.
Nu heb ik 1 badpak met beugels(volgens mij bij Hunkemöller gekocht), dat was ook de enige badpak met beugels die ze hadden.

Graag zou ik nog 1 of 2 stuks er bij willen, maar ik vind het lastig te vinden. Bikini o.i.d. mag ook, maar dan sowieso met een hoog broekje ivm veel overblijvende vel wat ik ergens wil verstoppen :D

Iemand tips voor webshops/winkels? Of specifiek linkjes van bepaalde badkleding die passend is bij mijn wensen?
Dank alvast!!

Earth

Re: Winkels/webshops met stevige badkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-25 13:22

Je kunt misschien eens bij een lingerie speciaalzaak gaan kijken? Daar heb je wel goede kwaliteit. Dit soort winkels worden steeds zeldzamer maar ze zijn er nog wel.
Badkleding zou ik niet zo snel online bestellen, want je mag het vaak niet terug sturen of het wordt vernietigd na terugsturen.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-25 16:23

Marlies Dekkers? Heeft beide, badpakken en bikinis met hoge broekjes.

Furst

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-25 16:31

Ik heb een zwart topje gekocht bij Zalando en een zwart broekje bij Calzedonia. Super hoog en echt fijn. Ik had dit nodig voor mijn litteken.

Essie73
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-25 19:23

Ole voor je 40 kilo afvallen! Super goed zeg.
Bonprix heeft badpakken met zowel ondersteunende cups als corrigerende buikpartij. Misschien zit daar iets voor je tussen?
MissMary heeft ook mooie badpakken met beugels, weet alleen niet of die ook corrigerend zijn.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-25 19:29

Wat goed dat je zoveel ben afgevallen.

Ik koop zelf mijn lingerie en badkleding bij Lincherie.
Die hebben mij ook opgemeten.
Niet goedkoop maar goede kwaliteit.

Sarah_Elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-25 20:06

In Apeldoorn heb je bodywear superstore. Daar hebben ze een groot aanbod met de merken die vaak meer ondersteuning geven.

MarloesHJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-25 20:14

Bij BHsupport? Heeft een ruime selectie volgens mij als ik het zo op de website zie. Ook fijne service vind ik.

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-25 21:15

Ik zou persoonlijk naar de betere lingeriezaak in jouw buurt gaan. Zij kunnen gericht advies geven.

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-25 23:19

Inderdaad naar een lingeriezaak gaan en je laten adviseren. Det scheelt zoveel.

Verder bestel ik zelf vaak op bhsupport.nl
En ik zou dan een correctie zwempak uitzoeken. Niet omdat je het misschien nog nodig hebt, maar wel on je extra vel strak houdt. Een correctie badpak heeft een dubbele laag zeg maar.

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-25 07:14

Afhankelijk van je cupmaat raad ik absoluut Nicky's lingerie in Eindhoven aan. Maar da's niet voor kleine borsten. En anders online bestellen bij Lace en gratis retouren wat niet past. Je kunt dan gewoon filteren op je maat, met beugel enzovoorts. Ideaal.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-25 07:23

Het ligt er ook aan wat je budget is. :)

Ik heb nu een tijd terug vanwege cupmaat een Annadiva swim bikini gekocht, heel blij mee.

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-25 07:27

PrimaDonna is een merk wat fijne swimwear levert. Wel duur, maar ondersteuning wel echt vergelijkbaar met goede lingerie.

Ik ben op zoek naar een badpak met sportbeha ondersteuning voor aqua gym. Kan het nergens vinden voor een nette prijs. Dus ik lees hier even mee!

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-25 11:58

Dees schreef:
PrimaDonna is een merk wat fijne swimwear levert. Wel duur, maar ondersteuning wel echt vergelijkbaar met goede lingerie.

Ik ben op zoek naar een badpak met sportbeha ondersteuning voor aqua gym. Kan het nergens vinden voor een nette prijs. Dus ik lees hier even mee!

Wat is een nette prijs? Deze is qua pasvorm echt top. https://www.lace-lingerie.nl/commodity/ ... -sport-f-k

Maar eigenlijk zou ik bij aqua gym (net als ik doe als ik ga kajakken) gewoon een sportbh aantrekken en dan een zwembroekje en eventueel een tankinitop.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-25 12:00

Ik bestel altijd via Wehkamp en dan de mix & match. Kan je broekjes en topjes bij elkaar zoeken dus met of zonder beugel, hoog of laag broekje enzovoorts.

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-25 13:27

Ik slaag altijd goed bij Annadiva of Farfallina. Kost was meer maar de pasvorm en materialen zijn heel mooi.