Mintkleurige hardloop-/sportlegging gezocht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

EmmaVZ

Mintkleurige hardloop-/sportlegging gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-25 11:41

Zoals de titel zegt, hoop ik dat het bokt-leger me zou kunnen helpen met mijn zoektocht :o :D

Laatst zag ik een heel mooi paar leggings in mintkleur, maar helaas werd m'n bestelling geannuleerd |( Waarschijnlijk was de voorraad op (er stond dat er nog maar 1 in voorraad was toen ik bestelde).

Het was deze legging van Adidas:
https://www.adidas.nl/running-essentials-legging/JJ3068.html?forceSelSize=M
Afbeelding

Nu wil ik eigenlijk nog steeds heel graag een legging in die kleur, ik vind hem zo mooi. Maar waar? Ik ben niet zo van het shoppen dus ik ken niet echt veel winkels die goede sportleggings verkopen :+

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-25 11:58

EmmaVZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-25 12:07

Piekosjj

Re: Mintkleurige hardloop-/sportlegging gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-25 13:36

Ohh ik heb precies deze kleur leggings iets van een jaar geleden bij de hema gekocht! En hij zit verbazingwekkend erg lekker ondanks dat alles bij mij naar beneden trekt :+ Maar ik weet niet hoe lang dezelfde collectie bij de hema blijft hangen

EmmaVZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-25 15:54

Piekosjj schreef:
Ohh ik heb precies deze kleur leggings iets van een jaar geleden bij de hema gekocht! En hij zit verbazingwekkend erg lekker ondanks dat alles bij mij naar beneden trekt :+ Maar ik weet niet hoe lang dezelfde collectie bij de hema blijft hangen

Ik zie nu niet een mintkleurige staan op de HEMA website helaas. Wel een korte broek trouwens! Maar ik zoek een lange :D