Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Imaginaerum schreef:Ik heb ook composietfacings bij mijn voortanden en dat vergeelde ook sneller dan mijn eigen tandkleur. Ik had me voorgenomen om na het verwijderen van mijn slotjesbeugel dit aan te pakken door nieuwe facings van porselein te nemen, maar door het polijsten van mijn tanden door de orthodontist na het verwijderen van mijn beugel is mijn hele gebit inclusief mijn composietfacings weer een stuk witter. Ik weet niet met welke middelen er bij mij gepolijst is, maar wellicht zijn er verschillende soorten polijstmiddelen?
Citaat:Behandeling porseleinen facings
Porseleinen facings worden in 2 behandelingen geplaatst. Bij de eerste afspraak bij ons wordt er een afdruk van uw gebit gemaakt en bepaalt u samen met de tandarts de kleur en vorm van uw facings. Aan de hand van de afdruk wordt er vervolgens in ons laboratorium door de tandtechnicus porseleinen facings gemaakt.
Bij de tweede afspraak worden de tanden eerst voorbehandeld* en van een hechtlaag voorzien. Vervolgens worden de facings geplaatst door de tandarts. Na de behandeling kunt u direct genieten van uw stralende tanden.