Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suzanne F. schreef:Polijsten haalt geen glazuur weg en zorgt dat alle krasjes mooi glad worden gemaakt na het schoonmaken. Dat is juist nodig na het schoonmaken.
_San87_ schreef:Suzanne F. schreef:Polijsten haalt geen glazuur weg en zorgt dat alle krasjes mooi glad worden gemaakt na het schoonmaken. Dat is juist nodig na het schoonmaken.
Even voor mijn beeldvorming. Polijsten is een vorm van glad schuren. Glad schuren is dus per definitie een klein laagje glazuur wegschuren zodat het oppervlak weer glad wordt? Hoe kun je polijsten zonder een laagje glazuur weg te schuren?
Verder eens met de rest, dit is echt een non-issue. Zeg gewoon dat je het niet wil hebben. Klaar.
Chickyy schreef:Niet zo moeilijk toch? Gewoon aangeven dat je dit niet wil? Vind het een heel lang verhaal voor een probleem van niks..
Je haalt er ook wel een boel gedoe bij, zoals vaseline op je lippen.. Niet zo raar dat ze dit doen, ze trekken je lippen op spanning en je kunt ze zelf niet nat maken.. Volgende keer gewoon aangeven dat het niet hoeft, ook weer klaar..
En dat je maar eens per 14 maanden gaat, dat is niet vaak, dus hun goed recht om je erop te wijzen dat 2x per jaar gangbaar is..
Ik heb wel het idee dat het altijd maar moet gaan zoals jij het wil en dat je daarin zelf ook weinig flexibel wil zijn, dan zul je altijd tegen dit soort gedoe aanlopen.
Marije_jiplover schreef:Ja mijn oude tandarts deed dat ook.
Maar er is een landelijk tekort aan tandartsen en als de tandarts als tandarts werkt, kan hij tandarts tarieven factureren, als hij het werk van de mondhygiënist erbij pakt, kan hij in die tijd alleen die lagere tarieven factureren.
Dus ik begrijp heel goed dat een mondhygiënist erbij in de praktijk goed uitkan.
Hij volledig facturabel als tandarts aan het werk en de mondhygiënist voor het andere werk.
En dat wij dan 2 personen zien, dat zij zo.
Chickyy schreef:Ik denk dat TS gewoon totaal niet tegen verandering kan.. Prima, maar helaas veranderen er wel dingen als je tandarts ermee stopt.. Dan kun je twee dingen doen, lekker blijven hangen in het verleden en tegen het nieuwe aan trappen of ermee dealen en zelf goed helder maken wat je wel en niet wil..