KRAK zei het tandje.......

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CoonArt

KRAK zei het tandje.......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-25 14:02

Van de week werden op het werk wat cakejes uitgedeeld die ze eerder zelf hadden gemaakt dus ik dacht van ha! Lekker. Nou, dat vond mijn voortand niet zo lekker. Hop, amper wat van genomen of ineens lag mijn hele voortand eruit (en dan echt de MIDDELSTE van voren!). Dus ik in paniek en mocht wat eerder naar huis, maar er zaten nog wel scherpe restjes aan. De volgende dag al gelijk de 'restjes' wat botter laten maken bij de tandarts en gaf me de keus: of eruit of een nieuwe tand erop. Voor het laatste gekozen en nu zit ik dit te schrijven met een nieuwe tand erin, dus goed poetsen!

Dus kijk uit wat je krijgt aangeboden op het werk! :')

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-25 14:20

Zonde en schrikken...
Maar je bent niet alleen.
Mijn voortand sneuvelde toen ik een draadje door dacht te bijten en heb daarna ook een 'opzettandje' gekregen. Eerst een tijdelijke, want ik had een nogal aparte kleur voortand blijkbaar. Maar de uiteindelijke heeft er 40+ jaar ingezeten. Toen kreeg ik een kopstoot van mijn paard en bleek hij gebroken. Hij was al erg slecht ondertussen en de TA was verbaasd dat die het zolang had volgehouden.

PBA_

Re: KRAK zei het tandje.......

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-25 15:14

Hier iets met een skateboard op je knieën zitten en een stoeprandje dat omhoog stak. Na heel wat jaren liet het ineens los en was weer geplakt.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-25 15:16

Schooltas aan je fietsstuur is ook niet verstandig kan ik uit ervaring melden. Gelukkig houdt de vervangende tand het al zo'n 40 jaar vol...

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-25 13:05

Dit heb ik een keer gehad met beschuit met muisjes. Die dingen zijn echt hard. Als ik er tegenwoordig zo'n beschuit met muisjes aangeboden krijg dan doe ik heul voorzichtig.