Door de bomen zie ik het bos niet meer, hier zijn vast mensen met meer ervaring met scootmobielen, van hunzelf of van familie? Er zijn wat dingen die ik mij afvraag.
- verzekering, zit dat al in het onderhoudspakket of moet je dat los regelen?
- drempelhulp/oprijplaat om hem in een schuur te kunnen rijden, welk materiaal heeft de voorkeur? Zijn er materialen die slijt gevoeliger zijn, of sneller glad bij weersomstandigheden?
- de accu keuze: heeft iemand ervaring met de verschillende accu's, zijn lithiumaccu's hun geld waard? Ik las dat een basis/standaard gel accu zo'n 4 tot 8 uur moeten laden, hoeveel sneller is een soortgelijke Lithiumaccu?

wat erg! en wat ontzettend laag, om zoiets te stelen van iemand die dan dus niet meer thuis komt en meteen de vrijheid kwijt is. Het model dat ik heb uitgekozen heeft de accu onder het zadel zitten, die ruimte is afgesloten met een sleutel, is dat bij je zus ook met een sleutel?
bedankt alvast voor het meedenken!
gemeente kon mij niet bieden wat ik nodig heb kwa formaat, beensteun, bediening enz. En ik rijd nu al jaren rond met een fijne scootmobiel.
Die is vorig jaar na door mij 9 jaar trouwe dienst en een jaar van hem omgeruild naar alweer een tweedehandse met nieuwe extra accus. Die kosten een kwak geld maar ze laten me niet in de steek welke omstandigheden ook tot 90 km actieradius
onder het mom vrij nieuw met weinig km maar dan bij de juiste checks dikke roest onder de stoel. Een teken dat het een van de eerste modellen is en oud.