Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Antonius schreef:Hier ook een 6 tal jaar geleden meerdere middenvoetsbeentjes gebroken nadat paard uitgleed op straat en viel met mijn been eronder.
2 weken open gips door de zwelling en daarna nog 4 weken gewone gips.
Was nog beetje gevoelig in begin maar mocht wel meteen alles doen dus de dag erna zat ik op het paard.
Nu lig ik sinds dinsdag met een gescheurde kruisband in de knie plat. Ik vrees dat dit langer zal duren maar pas maandag gesprek bij ortho om te kijken of ze gaan opereren
Somita schreef:4.5 week terug door een ongeluk met onze 3 jarige mijn voet gebroken.
Heb 2 breukjes in mijn voet bij mijn middenvoetsbeentje.
1 breuk daar zit een pees/spier aan vast,deze spierzit bij mijn enkelvast, daarom heb ik 6 weken onderbeengips en mag ik mijn voet niet belasten.
Nu mag volgende week dit gips eraf, maar dan is het nog niet zeker of ik helemaal van het gips af ben en dus nog een aantal weken looogips krijg of een enkelbrace.
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met een breuk in de voet en hoe is dat bij jullie gelopen?
Mocht ik geen gips meer nodig hebben hoe lang duurt de "revalidatie" wat moet ik daarvan verwachten?