Marbl / rosalyne sticks

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Maris

Marbl / rosalyne sticks

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-25 19:54

Het lijkt zo gemakkelijk gewoon 3 sticks voor huidverzorging en make up. Maar is dat ook echt zo ?

Aight

Re: Marbl / rosalyne sticks

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-25 13:22

Er zit geen SPF in, dus die stap mis je dan nog. Zeker tegen huidveroudering. Verder denk ik dat de kleuren zeker niet voor iedereen geschikt gaan zijn, daar is iedereen gewoon te verschillend van toon in. Je kan voor die prijs beter bij de kruidvat kleuren en formules uitzoeken die echt bij jou passen. Voor €15 per product kom je daarmee al een heel eind.

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-25 13:41

Je vind dit soort sticks ook op aliexpres. Dus ik zou niet zo veel geld neer leggen voor deze sticks. :=

Afbeelding

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-25 11:02

Earth, dat is waar. Alleen make up uit China smeer ik liever niet op mijn gezicht.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-25 11:17

Earth schreef:
Je vind dit soort sticks ook op aliexpres. Dus ik zou niet zo veel geld neer leggen voor deze sticks. :=

[ Afbeelding ]

Ik zou er wel geld op in durven zetten dat dit niet hetzelfde is :+

En het zeker niet op mn gezicht durven smeren, al zouden ze gratis weggegeven worden :=

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-25 14:57

Newsflash, ik denk dat Marbl ook gewoon gemaakt wordt in China :+
En dit product van Alie is officieel een Australisch merk. Alleen blijkbaar is het in Australië niet nodig om de ingrediënten kenbaar te maken :+ Maar daar staat wel dat het in China is gemaakt. Bij Marbl staan wel de ingrediënten maar staat er niet bij waar het is gemaakt. Tenzij dat op de verpakking staat.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-25 15:34

Earth schreef:
Newsflash, ik denk dat Marbl ook gewoon gemaakt wordt in China :+
En dit product van Alie is officieel een Australisch merk. Alleen blijkbaar is het in Australië niet nodig om de ingrediënten kenbaar te maken :+ Maar daar staat wel dat het in China is gemaakt. Bij Marbl staan wel de ingrediënten maar staat er niet bij waar het is gemaakt. Tenzij dat op de verpakking staat.

Newsflash, de ene fabriek in China is de andere niet. Stella McCartney produceert in China en dat is een ander soort fabriek dan Shein.

Ik durf er gif op in te nemen dat het product op Alie goed nagemaakt is maar wel vol zit met kankerverwekkende of hormoonverstorende stoffen.