Zoals de titel al stelt wie heeft er ervaring met microblading van de wenkbrauwen?
Dit is een techniek die "echte" haartjes nabootst ik heb al research gedaan en gelezen dat het machinaal met de long time liner het mooiste effect geeft, de techniek die vroeger gebruikt werd{sneetjes maken in de wenkbrauw}littekens en doorlopen kan veroorzaken, dat willen we natuurlijk niet!
Ik heb op zich wel een wenkbrauw (dun) met donkere haren maar de vorm is ver te zoeken het zijn rechte strepen boven mijn oog. Ik zou dus vooral de vorm wat mooier willen maken met een boogje erin. De powder brow of ombre vind ik vaak erg blokkig en de verkeerde kleur hebben zeker met mijn donkere wenkbrauw haren wordt dit erg nep.
Volgens mij met de sneetjes techniek maar 0 nadelen ervan gemerkt. Wel elk jaar opfrissen.
NatassJa
Geplaatst: 02-03-25 09:51
Ik heb het ook laten doen, maar bij mij heeft de inkt niet gepakt. Mijn huid is vrij vet, na een paar weken zag je er totaal niks meer van. Dus pas daar wel goed mee op.
Maar als je geen vette huid hebt, is dit echt een uitkomst!
Ik heb hier een tijdje meegelezen, de topic starter zelf zet ook zulke wenkbrauwen
Padoertje
Geplaatst: 02-03-25 10:21
Jaren geleden laten doen, maar moest nog steeds teveel bijtekenen of poederen voor een volle brow. Drie jaar geleden powderbrows erover laten zetten bij de browstudio Uithoorn en nu heel blij mee! Betere vorm en meer pigment omdat ik maar weinig haartjes heb. Dus het lijkt nu op een mooi geshapete brow. En de kleur is na 3 jaar echt nog super.
Bedankt voor de reacties tot dusver en de link van het andere topic ik ga het eens rustig doorlezen.
Storm
Geplaatst: 02-03-25 11:57
Ik heb ook powderbrows laten zetten, maar na 3 keer is het helaas nog steeds te licht. Ik kleur het zelf iets bij nu. Toch ben ik er wel heel blij mee omdat de vorm nu wel goed is. Het verschil met voor en nu (als ik het zelf ietsjes donker maak) is groot (voor mij).
Een vriendin van mij heeft het laten doen. Ze vond de behandeling wel pijnlijk maar goed te doen. Toen het net gezet was zag het er echt comisch slecht uit, heel erg donker. Dat trok met een paar weken bij en nu ziet het er heel netjes uit. Je blijft wel altijd wel zien dat het niet echt is natuurlijk, maar wel vergelijkbaar met makeup. Ook moet het eens in de zoveel jaar bijgewerkt worden omdat het langzaam een beetje vervaagd.