Ondertussen ben ik mij al flink aan het inlezen. Zo heb ik al gevonden dat het niet vergoed wordt, best duur is, verschil in prijs en werkzaamheid is tussen de verschillende types en dat je ook online kunt bestellen zonder kliniek bezoek.
En ja, ik weet dat het geen wondermiddel is, maar heb er echt vertrouwen in dat het mij kan helpen. Helaas durf ik een operatie niet aan, die worden namelijk wel vergoed

Zijn er hier mensen die ervaringen hebben, tips etc? Hou het graag aardig, zeggen dat je gewoon minder moet eten is zo makkelijk gezegd maar als dit zo was waren er niet zoveel te zware mensen geweest.
----
Overzicht van kosten bij verschillende bedrijven Datum van de prijzen medio april 2025, Yazen - Kosten: Mounjaro Pen 5 mg €249,99 Mounjaro Pen 15 mg €395,50 - Begeleiding: €89 per maand voor een jaar, 99 euro per maand voor 6 maanden of 119 euro per maand. Bij de eerste 2 opties krijg je extra korting als je in 1x betaald. Na een jaar kun je kiezen voor begeleiding van €45 per maand Wordt het vergoed: nee Getwellis - Kosten: Ozempic €249 Mounjaro Pen 2,5 mg €323,10 Mounjaro Pen 5 mg €359 Mounjaro Pen 7,5 mg en 10 mg €449 - Begeleiding: nee, geen kosten maar je kunt met iemand chatten Wordt het vergoed: nee Overgewicht Nederland - Kosten: Mounjaro Pen 15 mg €410 (kosten van naaldjes en bezorging komt er nog bij) - Begeleiding: Jaartraject voor € 1.295, voor medische keuring door de arts en iets van 40 uren coaching. Inclusief nieuwe weegschaal van Alurion Wordt het vergoed: Nee