Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolliegirl schreef:Is dit serieus??
Wie gelooft hier nou in....
Virtuele maagband is gewoon de ballen hebben om op je calorieën inname te letten...
Wat een rare dingen verzinnen mensen
Virtuele maagband is gewoon de ballen hebben om op je calorieën inname te letten...
marleen_usar schreef:Het is niet voor mezelf ik kan heel goed op letten, het gaat om mijn dochter ze kan geen maat houden. Ik kan bv onderweg een kleinigheidje nemen maar zij kan zich niet in houden.
Sansevieria schreef:Ik meen bokker Spatter hier heeft daar goede resultaten mee behaald, maar die post nog maar weinig.
En dat onderliggende oorzaken aanpakken, geld dat niet net zo voor een "echte operatie"?
Iemand die ik ken zit nu in dat traject, en daar gaat toch ook wel eea aan vooraf.
Ik denk persoonlijk ook dat je bewust worden van wat je precies eet, meer bewegen e.d. in de meeste gevallen ook echt wat kan doen.
Wat Leen hierboven ook aangeeft.
Leen27 schreef:Nog een aanvulling: mijn voorbeeld van een angst voor honden, is te kort door de bocht. Ik bedoel een overzichtelijk probleem met weinig/geen extra problemen. Dus geen zwaar trauma onder de hondenfobie.
Ondanks dat hypnose echt wat kan doen ( net dat zetje geven), heb ik moeite met hypnose. Dat komt grotendeels doordat de meeste hypnotherapeuten geen hulpverleners zijn. Ze hebben hierdoor geen/anders ethisch kader. Zo kwam ik een hypnosetherapeut tegen die het niet onder stoelen of tafels stak dat hij dit voor het geld deed en iedereen onder hypnose bracht die dat maar zou willen. Ook kon hij bijvoorbeeld cvs of longcovid oplossen. Dus mocht iemand hypnose overwegen, zoek dan wel naar een opgeleid persoon (zoals een psycholoog)