Ik heb halfweg juli een ring gekregen van mijn vriend, ter nagedachtenis van mijn paard. Mijn madeliefje!

Ik heb hem zelf uitgekozen en ben bewust voor Pandora gegaan. Als een juweel niet "echt" is gaat dat bij mij vrijwel meteen groen af, en met Pandora heb ik goede ervaringen. Een jaar of 5-6 geleden heb ik in Cyprus ook een ring van Pandora uitgezocht en die draag ik 24/7 sindsdien. Deze ring slaat niet groen uit.
Er zit wel verschil in het materiaal. Die van Cyprus is zilver, de madeliefjesring is rosé goud. Ligt het daaraan?
Maar ik vind het zo vreemd dat ik hem al een half jaar draag, en hij nu pas groen afgeeft. Aan de ring zelf is niks te zien, het zit echt op mijn vinger.

Ik krijg het moeilijk op de foto, ik loop het natuurlijk ook de hele tijd te wassen haha. Ik heb hem net maar even afgedaan, en neem uiteraard contact op met Pandora.
Sidetrack: kan het medisch zijn, of denk ik te ver door? Ik ben eind mei 24 geopereerd aan dat hand, er is een cyste verwijderd. Sinds een kleine 2 weken heb ik terug ontzettend veel pijn, dezelfde pijn als voor de operatie. Ik ben donderdag naar de dokter geweest, en de cyste is absoluut terug. Ik heb er niet aan gedacht of er eventueel een link kan zijn met de verkleuring van mijn vinger onder de ring