Je moet echt zelf gaan voelen. En zwaar zegt niet altijd dat je extra hard wilt hebben.
Ik ben wel wat lichter, maar heb een matras voor mensen tussen de 80 en 120kg. Ik zit zeg maar precies in de middenmoot. Eigenlijk vind ik het wel een beetje een miskoop. Online besteld, is een echte Emma, dus een goed merk. Was ook 500 euro.
De reviews zeiden dat het matras hard was. Mooi, dat zoek ik. Nou, vanaf dat ik het heb vind ik het ZACHT. En af en toe word ik ook wakker met last van m'n rug. Heb er al een topper op liggen, maar het matras blijf ik te zacht vinden.
Ik word nu niet meer wakker met af en toe een doof been zoals op m'n andere (harde) matras, maar dat heb ik liever dan nu zo'n zachte.
Koop verder geen ikea matrassen, die kun je na 3 a 4 jaar weer wegdoen. Mijn vorige matras was dus een Ikea matras en na 2.5 jaar zat er al een kuil in. Maar niet genoeg volgens ikea om onder garantie te vallen. Heb het matras dus gebruikt todat ik elke dag opstond met rugpijn. Dat was dus na 4 jaar.
Gediplomeerd instructeur op alle niveaus en disciplines en ook bevoegd om instructeurs op te leiden.
Meest meelevende bokker die je je kunt voorstellen. Ook de leukste bokker, altijd eerlijk, vriendelijk, en haat achter de rug om praten.
En ineens ben je een officiële marathonloper.

Nooit gedacht, toch gehaald. Slik, topatleet dus.