Welke haartool aan te raden?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yenni

Welke haartool aan te raden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-25 08:45

Beste bokkers,
Ik heb sinds kort een ander kapsel inclusief een pony.
De pony stijl in nu maar ik vind een slag in de rest van mijn haar ook wel leuk.
Mijn kapster heeft de dyson en dat werk top maar wat is ie duur.
Hebben jullie aanraders voor een fohnborstel die fijn werken?

Keldeo

Re: Welke haartool aan te raden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-25 10:07

Wat voor budget heb je? Er zijn zo veel mogelijkheden dat dit wel handig is om te weten.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-25 10:11

Als je specifiek een fohnborstel zoekt heeft Chi ook een goede.
Zelf vind ik de dyson het fijnste, maar die is inderdaad belachelijk duur.

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-25 10:14

Ik heb een ronde warmte borstel. Zonder lucht. Met lucht werken voor slag vind ik vreselijk moeilijk.
Maar dit is zooo makkelijker. Doe er mijn pony mee en draai in de rest van mijn haar makkelijk een slag ermee in.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-25 10:18

Ik heb een dyson dupe van travx, maar eerlijk? Ik gebruik hem alleen als gewone fohn.
Om een slag te maken gebruik ik 10x liever de krultang van ultron. Om specifiek te zijn de revolv’it. Heb het er binnen 10 minuten in zitten en blijft veel langer mooi

Yenni

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-25 12:31

Budget ligt tussen de 100 en 200 euro. Een fohnborstel mag maar een goede krultang mag ook geadviseert worden. Ik ga eens kijken naar jullie opties

Paris_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-25 13:00

Ik heb een Dyson airwrap gehad, maar wat een waardeloos ding. Ik heb wel lang haar.

Een ordinaire fohnborstel en een föhn doet het beter dan bovenstaande voor een beetje 'blowout'/slag effect.
Als mijn haar echt goed en langere tijd mooi moet blijven zitten, gebruik ik het liefst mijn Jose Eber krultang, echt wat een topding. <3 Ik heb de 3delige set met verschillende opzetstukken maar gebruik altijd de dikste van 32mm.

Enige tijd geleden heb ik mijn haar voor het eerst professioneel laten stylen bij een kapster en het eerste wat ze mij vertelde was dat je vooral moet zorgen voor een goede basis.
Dus een goede, verstevigende shampoo/conditioner en een heatprotector die helpt bij het behouden van je style.
Ze raadde mij de lijn van Kevin Murphy aan, en eerlijk... ik ben om en wil nooit meer anders. Ik merk degelijk verschil in het behoud van de krullen/slag die ik erin maak met die Jose Eber tang.
Blijft een dag super zitten, en de dag erna hou ik er een mooie blowout aan over.
Als finishing touch gebruik ik de Davines More Inside Invisible No Gas Spray. _/-\o_

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-25 13:55

Kevin Murphy producten gebruik ik idd ook :j